Hotel Gautefall & Appartement

12 reacties Hotel Gautefall & Appartement

huisdieren welkom

damanda steenstra, 14-6-2012

Hoi,

Ik lees met regelmaat dat jullie op veilingsites staan met leuke aanbiedingen,wij zijn echt scandinavie gek en gaan regelmatig die kant op voor vakantie zowel zomer als winter.Wij nemen altijd onze honden mee,mijn vraag is of er bij jullie hotel huisdieren welkom zijn?

Hopelijk krijg ik een reactie terug,

mvg damanda steenstra

2 reacties

reactie op antwoord van eigenaar

arie, 7-5-2012

Ik geeft aan dat de hot-tub dagelijks word schoongemaakt! waarom lag het zelfde bestek dan op de bodem van het bad?

u zorg is dat de kamers goed schoon zijn zodat de mensen niet hoeven te klagen, in 4 dagen tijd is de kamer niet 1 keer schoongemaakt.

20 kronen voor een bakkie koffie uit de automaat? als ik goed reken is dat iets meer dan 2 euro!

wifi is gratis maar dan moet je wel de beste plek zoeken om het te ontvangen.Noorwegen is heel mooi daar heeft het niet aangelegen maar de voorstelling die ik had van u hotel daar lag het wel aan, 3 sterren haalt u echt niet.

men kan voor weinig centen kennis maken met u hotel als je de kosten van het vervoer eraf haal want daar gaan de centen wel in zitten.

ik begrijp dat u daar u omzet niet uit haal maar dat doet u waarschijnlijk via het ontbijt en het diner, zorg dat die chef kok met 30 jaar ervaring waar u mee adverteerd er is en ik geloof dat u dan al 1 probleem hebt opgelost. Ik zou graag terug komen maar dan wel met de wetenschap dat u alles op de rit hebt en niet half.als u aan mij niet had gevraagd wat ik van het weer vond maar van u accomodatie dan had ik u eerlijk mijn mening verteld maar ik heb het idee dat u bang bent voor de confrontatie. Ik wens u nog veel succes en hoop dat het allemaal goed komt met u hotel zodat u niet meer afhankelijk bent van de klanten van veilingen.nl

bedlinnen/handdoeken

Hannie Page, 28-4-2012
Is er beddegoed aanwezig in het 4 persoonsappartement en zijn er handdoeken? Wij moeten onze koffer pakken, dus kunnen er rekening mee houden. Wie geeft mij snel antwoord?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Gautefall & Appartement voor je op een rij gezet:

Keuken

Carla, 12-3-2012

Wij hebben een appartement geboekt, maar ik vraag me af of er ook een kookgelegenheid is in de appartementen. Ik zag nl. ergens staan dat er geen koelkast is!

Weet iemand dit?

prijzen restaurant

lambert, 31-1-2012

wie heeft voor ons een indicatie wat de prijzen zijn van eten en drinken in hotel Gautefall.

is er kinderkorting voor kinderen van 7 jaar in/bij( buffet)restaurant.

dank voor de evt info

Roof/Vliegvissen

Jacqueline, 3-1-2012
Heeft iemand ervaring met Roof/Vliegvissen nabij Drangedal? Of over vergunningen?

hondjes

karin, 3-11-2011
is het bij dit hotel toegelaten om de hond mee te nemen ?
0 reacties

vragen

Kelly, 3-11-2011

Hallo,

Is er enige manier om dit hotel te bereiken met het openbaar vervoer??

Zo niet: is er dan een mogelijkheid om een taxi te nemen vanaf station drangedal?

ski huur?

Leony, 22-10-2011

Is de skihuur ter plekke goed te regelen? En kan je er ook schaatsen? Wat is de beste tijd voor wintersport is het overdag niet heel kort licht in de maand januari?

Het lijkt mij wel een leuke plek. Ik hoop dat het zwembad vol is......

groetjes Leony

0 reacties

routebeschrijving

J. van Leeuwen, 3-10-2011

Hallo,

Wat is de beste route naar het hotel? Wij twijfelen tussen vliegen of met eigen auto. Volgens de beschrijving is het vanaf vliegveld nog 2 uur naar het hotel rijden.

Wat is aan te raden? Alvast bedankt!