Hotel Gautefall & Appartement

7.5Goed

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Gautefall & Appartement voor je op een rij gezet:

105 reviews over Hotel Gautefall & Appartement

• 7M.25-08-2013

Eenvoudig maar voldoende

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest. Ongeveer toen het hotel net was heropend. De eigenaar is een vriendelijke boer uit Groningen. Een echte ondernemer. Het is inderdaad zo dat de kamers wat sober zijn ingericht, echter je betaalt een lage prijs en dan zou je dat ook kunnen verwachten. Bij de eindafrekening moet je goed opletten dat je je kortingen verrekend zijn. Het blijft tenslotte een onderneming. De eigenaar is goed aan te spreken en lost je problemen en klachten op. Het eten was goed. Absoluut geen klachten. Ik ben het wel eens met andere recensies dat dit hotel het veel beter zou doen als een jeugdherberg/hotel... Toch zou ik er wederom naartoe gaan... En de kindvriendelijkheid is echt heel goed! Je kunt je kind gerust daar rond laten lopen/ Personeel is erg aardig voor kinderen en ook als ze vervelend zijn... Jammer dat het zwembad niet geopend is, dan zou het voor de kinderen echt top zijn!

Met jonge kinderen

• 8Jacqueline & Jos08-10-2012

Hele mooie omgeving !

We hadden via veiling 2 x 3 nachten gekocht voor dit hotel. De prijs was dusdanig dat we geen hoge verwachtingen hadden. De eerste dagen was maar een gedeelte van het hotel open. Daarna was alles open. Kamers waren wat sobertjes, maar we hebben geen klachten. Als we wat vroegen werd alles meteen geregeld. Kei vriendelijk. Het ontbijt was echt heel erg goed en de omgeving magnifiek. Wij hebben absoluut geen klachten, het was schoon en gezellig. Jan Berend & Kristien het ga jullie goed daar en misschien tot een volgende keer ! Je hebt ons verteld van je nieuwjaarsparty dus we willen begin volgend jaar wel foto's zien of het echt zo heftig was ! Groetjes uit Velden (L).

• 7Inez08-09-2012

Prachtige omgeving!

Wij hebben via veiling 5 dagen in dit hotel gezeten. Bij aankomst werden we vriendelijk onthaalt door de eigenaar. We hadden een gerenoveerd appartement. Helaas bij aankomst bleek het appartement erg vies te zijn. Dit aangegeven en werd prima opgelost. Mijn complimenten hiervoor. Van de eigenaar hebben we erg leuke tips gekregen. Zo hebben we de himmerike route gelopen. Wat een omgeving! We hebben gekanoed op het meer bij het panarama vieuw. Op een regenachtige dag hebben we de omgeving verkend met de auto. Met al en al wat dit een geweldige vakantie om nooit meer te vergeten. Wij komen zeker weer!!

• 8mireille04-09-2012

een super mooie omgeving

Ik moet teogeven was eerst wel beetje huiverig naar de reactie"s op deze site maar snap niet hoe die reactie's tot stand komen. we hebben genoten van vijf mooie dagen en het weer was ook super, de mensen in het hotel zijn suoer vriendelijk en koks zijn nederlands dus die gaven allemaal tips om dingen te kunnen doen, ik snap niet de mensen die reacties geven zoals ze spreken geen engels en ze geven geen informatie. Het was goed voor elkaar en kom volgende jaar zeker weten weer terug

Met vrienden

• 0Anne03-09-2012

Voor de directeur

Ter aanvulling op mijn eerdere mail: Geachte directeur, ik heb u al de dagen NIET gezien. Alleen 2 meisjes achter de receptie. Een directeur laat zich zien en loopt regelmatig rond in het hotel. Zodat de clienten weten dat ze hem kunnen aanspreken. Datgene wat u zegt over mijn bon stond er NIET op. Bij inchecking kreeg ik geen informatie en er werd gezegd dat de tv kapot was en dat dit ook nog een tijdje zou gaan duren. Ik vind trouwens dat zoiets binnen een dag gemaakt hoort te worden. De verdere dingen die WEL op de bon stonden, die er niet waren zoals een kortingsbon voor het eten, zwembad die er niet was daar reageert u niet op. Als een directeur zich laat zien en even een Nederlands praatje maakt met de gasten, kunnen gasten ook eerder hun mening geven. Volgens mij is het niet gebruikelijk dat gasten het hele hotel moeten doorzoeken naar de directeur. .

Met oudere kinderen

• 9Fam. Jager Westerlee30-08-2012

Fantastische plek om te vertoeven

Na een wat mindere ervaring daags tevoren in omgeving Kristiansand werden we enthousiast ontvangen in hotel Gautevall.We kregen een mooi app. met een schitterend uitzicht over het gebied.Alle dagen heerlijk ontbeten en savonds een lekker ouderwets prima avondmaal met heerlijke toetjes. Na wat tips van de eigenaar hebben we het gebied zowel lopend als met de auto verkend wat resulteerde in een paar prachtige ontspannende dagen waarin we veel van het gebied hebben gezien. Hierbij willen we de eigenaar en personeel hartelijk bedanken voor de vier mooie dagen en voor de gastvrijheid.Wat ons betreft tot de volgende keer. Prima aanrader dus!!!!!

Met oudere kinderen

• 7Moniek29-08-2012

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij zijn twee week geleden begonnen met onze rond reis door Noorwegen.Toen we vorige week dinsdag aan kwamen in hotel Gautefall waren we van plan om er maar 2 nachten te slapen. Het beviel ons na die twee nachten zo goed dat we nog drie dagen wouden blijven. Als je van de natuur houd heb je helemaal geen tv of zwembad nodig. Wij hebben gewoon lekker een duik genomen in het aanliggende meer terwijl we op de waterfietsen zaten. En tv kijken kan thuis ook wel. We hebben geskeelerd, gemountainbiked, langs de waterval gelopen. We hebben ons echt vermaakt ! Het personeel in het hotel was aardig en ook de eigenaar gaf ons tips waar we heen moesten gaan om te bekijken. De kamers waren goed, en het eten was erg lekker ! Al met al hebben we leuke dagen doorgebracht in het hotel en is het zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Esther24-08-2012

Eenvoudig hotel maar prachtige plek.

We hebben via veiling een mooie prijs kunnen bemachtigen voor dit hotel. Aanbieding om appartement om te zetten naar 2 kamers met korting op het eten in het restaurant genomen en dit is goed bevallen. We hebben onze ouders kennis laten maken met Noorwegen. De kamers waren prima verzorgd en schoon, met laminaat op de vloer, wat het direct netjes toont. Eten was van Nederlandse origine wat ik zelf jammer vond omdat ik in het buitenland zelf zou kiezen voor lokale gerechten, maar de gerechten waren prima verzorgd en smaakten heerlijk. De prijs die we moesten betalen hiervoor is echt goedkoop voor Noorse begrippen. Het personeel was aardig en behulpzaam, heb zelfs nog wat Noorse woordjes geleerd. Wij hebben een heerlijke korte vakantie gehad met mijn ouders in de prachtige omgeving van Gautefall. Gewandeld in de heuvels, Telemark-kanaal bezocht en aan de kust geweest. Het is voor herhaling vatbaar, ga zeker een keer in de winter terug om te tourskien door de hoogvlaktes.

Met vrienden

• 6coryvon22-08-2012

Hotel Gautefall

Via veilingen hebben wij 3 nachten overnacht in Hotel Gautefall. Niet veel van de omgeving kunnen zien door het regenachtige weer. We zijn steeds naar de kust gereden. Wat prima te doen is op een dag heen en weer. Prima ontbijt. Kleine kaart 's avonds, maar je had toch genoeg keus om iedere avond wat anders te eten. En de kaart is in het Nederlands, ook wel gemakkelijk ! De weg naar de kamer ging over een houten plank. De deur werd tegengehouden door een overvolle prullenbak. Trap naar boven. Vond het wat donker, maar goed ieder zijn smaak. In de kamer vond ik de bank die er stond wat te groot en benam de ruimte. Ik had een schoon uitziende kamer. Uitzicht op de achterkant van het hotel. Je kon 's avonds op de biathlonbaan een rondje lopen. Zag ook mensen daar vissen, maar weet niet of er uberhaupt vissen in zitten. Leek meer op een sneeuwopvangbassin. Wifi in het restaurant. Je kon op de tv in het restaurant leuke tips op doen om de omgeving te verkennen.

• 7Anne11-08-2012

Mooie omgeving, weinig informatie

Hotel ligt in mooie omgeving, helaas heeft de receptie weinig tot geen info over de omgeving zodat je alles zelf moet uitzoeken. Grote breedbeeld tv op appartement die het niet doet, hele tv systeem in hotel is uitgevallen. Men maakt zich er niet druk over. Ook de beloofde kortingsbon voor het eten hebben we niet gekregen. Nederlandse eigenaar niet gezien en ook het beloofde zwembad was dicht. Geen nota gekregen bij het inchecken waardoor ik niet wist dat ik niet zelf hoefde schoon te maken. Dit had ik gedaan en men wilde me nog 450,00 NOK laten betalen voor schoonmaakkosten. Had ik zelf al gedaan, dus ik wilde niet betalen, hoefde uiteindelijk niet maar het geheel maakte een rommelige indruk.

Jan berend, Direkteur, 17-08-2012

Dank u wel voor uw reaktie, maar ik denk toch dat u volgende keer als u iets koopt via een veiling site goed moet informeren wat u koopt zodat het later niet tegen valt Er staat duidelijk in de aankoop bon dat u schoonmaak kosten moet betalen u krijgt bij ons op dit moment een goedkope prijs voor he dag menu. De nederlandse eigenaar is 24 uur per dag in het Hotel aanwezig en ik kan me niet heugen dat u mij heeft aan gesproken. Verder is de zwembad al bijna twee jaar dicht en wordt ook niet meer op onze website en niet op de veiling site genoemd. Er is een paar dagen geen tv geweest wij hadden als vervanging een groot scherm met nederlands zenders opgebouwd. Maar had graag klachten van u rechtstreeks willen ontvangen dan kan ik er op dat moment iets aan doen.

Met jonge kinderen

28 tips over Hotel Gautefall & Appartement

• A.Stoelwinder, 13-05-2012

Omgeving is mooi. Er is alleen niks te doen.

• Robert, Bianca en Noèlle, 29-01-2012

Als je met OV gaat en je wilt het qua prijs toch redelijk houden door elke dag in het buffet restaurant te gaan eten, is het toch raadzaam om veel eten (afbakbroodjes e.d.) mee te nemen. Want bij het hotel komt per dag maar 2-3 bussen

• anneke, 26-10-2011

Ideaal voor wintersport!!

12 vragen over Hotel Gautefall & Appartement

• damanda steenstra, 14-06-2012

huisdieren welkom

Hoi, Ik lees met regelmaat dat jullie op veilingsites staan met leuke aanbiedingen,wij zijn echt scandinavie gek en gaan regelmatig die kant op voor vakantie zowel zomer als winter.Wij nemen altijd onze honden mee,mijn vraag is of er bij jullie hotel huisdieren welkom zijn?

Hopelijk krijg ik een reactie terug,

mvg damanda steenstra

wim, 21-07-2012

deze vraag zou je misschien via de site van het hotel kunnen stellen de eigenaar Jan Berend kamps zal zeker antwoorden ik vermoed dat de honden wel welkom zijn.site is: http://www.gautefallhotell.nl/

Jacqueline, 28-09-2012

Je moet even op Marktplaats kijken. Worden vaak nog bonnen doorverkocht.

• arie, 07-05-2012

reactie op antwoord van eigenaar

Ik geeft aan dat de hot-tub dagelijks word schoongemaakt! waarom lag het zelfde bestek dan op de bodem van het bad? u zorg is dat de kamers goed schoon zijn zodat de mensen niet hoeven te klagen, in 4 dagen tijd is de kamer niet 1 keer schoongemaakt. 20 kronen voor een bakkie koffie uit de automaat? als ik goed reken is dat iets meer dan 2 euro! wifi is gratis maar dan moet je wel de beste plek zoeken om het te ontvangen.Noorwegen is heel mooi daar heeft het niet aangelegen maar de voorstelling die ik had van u hotel daar lag het wel aan, 3 sterren haalt u echt niet. men kan voor weinig centen kennis maken met u hotel als je de kosten van het vervoer eraf haal want daar gaan de centen wel in zitten. ik begrijp dat u daar u omzet niet uit haal maar dat doet u waarschijnlijk via het ontbijt en het diner, zorg dat die chef kok met 30 jaar ervaring waar u mee adverteerd er is en ik geloof dat u dan al 1 probleem hebt opgelost. Ik zou graag terug komen maar dan wel met de wetenschap dat u alles op de rit hebt en niet half.als u aan mij niet had gevraagd wat ik van het weer vond maar van u accomodatie dan had ik u eerlijk mijn mening verteld maar ik heb het idee dat u bang bent voor de confrontatie. Ik wens u nog veel succes en hoop dat het allemaal goed komt met u hotel zodat u niet meer afhankelijk bent van de klanten van veilingen.nl

DE NAGTEGAALTJES, 11-05-2012

Kamer was prima schoon,hot-tub werd schoongemaakt toen wij er waren.koffie bij ontbijt en diner gratis zoveel je wilde.We hebben het idee dat sommige mensen voor een goedkope veiling eerste klas willen zitten. Eigenaar vroeg regelmatig wat we er van vonden.Kwam elke avond een praatje maken.En wat betreft prijs eten ,betaal je in nederland ook hoor,

• Hannie Page, 28-04-2012

bedlinnen/handdoeken

Is er beddegoed aanwezig in het 4 persoonsappartement en zijn er handdoeken? Wij moeten onze koffer pakken, dus kunnen er rekening mee houden. Wie geeft mij snel antwoord?

Tony Vermeire, 01-05-2012

beddelinnen en handdoeken aanwezig