Hotel Gautefall & Appartement

Hotel Gautefall & Appartement

7.5Goed

Noorwegen, Telemark, Drangedal

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Gautefall & Appartement voor je op een rij gezet:

• Sauna

105 reviews over Hotel Gautefall & Appartement

• 7M.25-08-2013

Eenvoudig maar voldoende

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest. Ongeveer toen het hotel net was heropend. De eigenaar is een vriendelijke boer uit Groningen. Een echte ondernemer. Het is inderdaad zo dat de kamers wat sober zijn ingericht, echter je betaalt een lage prijs en dan zou je dat ook kunnen verwachten. Bij de eindafrekening moet je goed opletten dat je je kortingen verrekend zijn. Het blijft tenslotte een onderneming. De eigenaar is goed aan te spreken en lost je problemen en klachten op. Het eten was goed. Absoluut geen klachten. Ik ben het wel eens met andere recensies dat dit hotel het veel beter zou doen als een jeugdherberg/hotel... Toch zou ik er wederom naartoe gaan... En de kindvriendelijkheid is echt heel goed! Je kunt je kind gerust daar rond laten lopen/ Personeel is erg aardig voor kinderen en ook als ze vervelend zijn... Jammer dat het zwembad niet geopend is, dan zou het voor de kinderen echt top zijn!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Jacqueline & Jos08-10-2012

Hele mooie omgeving !

We hadden via veiling 2 x 3 nachten gekocht voor dit hotel. De prijs was dusdanig dat we geen hoge verwachtingen hadden. De eerste dagen was maar een gedeelte van het hotel open. Daarna was alles open. Kamers waren wat sobertjes, maar we hebben geen klachten. Als we wat vroegen werd alles meteen geregeld. Kei vriendelijk. Het ontbijt was echt heel erg goed en de omgeving magnifiek. Wij hebben absoluut geen klachten, het was schoon en gezellig. Jan Berend & Kristien het ga jullie goed daar en misschien tot een volgende keer ! Je hebt ons verteld van je nieuwjaarsparty dus we willen begin volgend jaar wel foto's zien of het echt zo heftig was ! Groetjes uit Velden (L).

Gereisd met partner in september 2012

• 7Inez08-09-2012

Prachtige omgeving!

Wij hebben via veiling 5 dagen in dit hotel gezeten. Bij aankomst werden we vriendelijk onthaalt door de eigenaar. We hadden een gerenoveerd appartement. Helaas bij aankomst bleek het appartement erg vies te zijn. Dit aangegeven en werd prima opgelost. Mijn complimenten hiervoor. Van de eigenaar hebben we erg leuke tips gekregen. Zo hebben we de himmerike route gelopen. Wat een omgeving! We hebben gekanoed op het meer bij het panarama vieuw. Op een regenachtige dag hebben we de omgeving verkend met de auto. Met al en al wat dit een geweldige vakantie om nooit meer te vergeten. Wij komen zeker weer!!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8mireille04-09-2012

een super mooie omgeving

Ik moet teogeven was eerst wel beetje huiverig naar de reactie"s op deze site maar snap niet hoe die reactie's tot stand komen. we hebben genoten van vijf mooie dagen en het weer was ook super, de mensen in het hotel zijn suoer vriendelijk en koks zijn nederlands dus die gaven allemaal tips om dingen te kunnen doen, ik snap niet de mensen die reacties geven zoals ze spreken geen engels en ze geven geen informatie. Het was goed voor elkaar en kom volgende jaar zeker weten weer terug

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 0Anne03-09-2012

Voor de directeur

Ter aanvulling op mijn eerdere mail: Geachte directeur, ik heb u al de dagen NIET gezien. Alleen 2 meisjes achter de receptie. Een directeur laat zich zien en loopt regelmatig rond in het hotel. Zodat de clienten weten dat ze hem kunnen aanspreken. Datgene wat u zegt over mijn bon stond er NIET op. Bij inchecking kreeg ik geen informatie en er werd gezegd dat de tv kapot was en dat dit ook nog een tijdje zou gaan duren. Ik vind trouwens dat zoiets binnen een dag gemaakt hoort te worden. De verdere dingen die WEL op de bon stonden, die er niet waren zoals een kortingsbon voor het eten, zwembad die er niet was daar reageert u niet op. Als een directeur zich laat zien en even een Nederlands praatje maakt met de gasten, kunnen gasten ook eerder hun mening geven. Volgens mij is het niet gebruikelijk dat gasten het hele hotel moeten doorzoeken naar de directeur. .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Fam. Jager Westerlee30-08-2012

Fantastische plek om te vertoeven

Na een wat mindere ervaring daags tevoren in omgeving Kristiansand werden we enthousiast ontvangen in hotel Gautevall.We kregen een mooi app. met een schitterend uitzicht over het gebied.Alle dagen heerlijk ontbeten en savonds een lekker ouderwets prima avondmaal met heerlijke toetjes. Na wat tips van de eigenaar hebben we het gebied zowel lopend als met de auto verkend wat resulteerde in een paar prachtige ontspannende dagen waarin we veel van het gebied hebben gezien. Hierbij willen we de eigenaar en personeel hartelijk bedanken voor de vier mooie dagen en voor de gastvrijheid.Wat ons betreft tot de volgende keer. Prima aanrader dus!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7Moniek29-08-2012

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij zijn twee week geleden begonnen met onze rond reis door Noorwegen.Toen we vorige week dinsdag aan kwamen in hotel Gautefall waren we van plan om er maar 2 nachten te slapen. Het beviel ons na die twee nachten zo goed dat we nog drie dagen wouden blijven. Als je van de natuur houd heb je helemaal geen tv of zwembad nodig. Wij hebben gewoon lekker een duik genomen in het aanliggende meer terwijl we op de waterfietsen zaten. En tv kijken kan thuis ook wel. We hebben geskeelerd, gemountainbiked, langs de waterval gelopen. We hebben ons echt vermaakt ! Het personeel in het hotel was aardig en ook de eigenaar gaf ons tips waar we heen moesten gaan om te bekijken. De kamers waren goed, en het eten was erg lekker ! Al met al hebben we leuke dagen doorgebracht in het hotel en is het zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Esther24-08-2012

Eenvoudig hotel maar prachtige plek.

We hebben via veiling een mooie prijs kunnen bemachtigen voor dit hotel. Aanbieding om appartement om te zetten naar 2 kamers met korting op het eten in het restaurant genomen en dit is goed bevallen. We hebben onze ouders kennis laten maken met Noorwegen. De kamers waren prima verzorgd en schoon, met laminaat op de vloer, wat het direct netjes toont. Eten was van Nederlandse origine wat ik zelf jammer vond omdat ik in het buitenland zelf zou kiezen voor lokale gerechten, maar de gerechten waren prima verzorgd en smaakten heerlijk. De prijs die we moesten betalen hiervoor is echt goedkoop voor Noorse begrippen. Het personeel was aardig en behulpzaam, heb zelfs nog wat Noorse woordjes geleerd. Wij hebben een heerlijke korte vakantie gehad met mijn ouders in de prachtige omgeving van Gautefall. Gewandeld in de heuvels, Telemark-kanaal bezocht en aan de kust geweest. Het is voor herhaling vatbaar, ga zeker een keer in de winter terug om te tourskien door de hoogvlaktes.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 6coryvon22-08-2012

Hotel Gautefall

Via veilingen hebben wij 3 nachten overnacht in Hotel Gautefall. Niet veel van de omgeving kunnen zien door het regenachtige weer. We zijn steeds naar de kust gereden. Wat prima te doen is op een dag heen en weer. Prima ontbijt. Kleine kaart 's avonds, maar je had toch genoeg keus om iedere avond wat anders te eten. En de kaart is in het Nederlands, ook wel gemakkelijk ! De weg naar de kamer ging over een houten plank. De deur werd tegengehouden door een overvolle prullenbak. Trap naar boven. Vond het wat donker, maar goed ieder zijn smaak. In de kamer vond ik de bank die er stond wat te groot en benam de ruimte. Ik had een schoon uitziende kamer. Uitzicht op de achterkant van het hotel. Je kon 's avonds op de biathlonbaan een rondje lopen. Zag ook mensen daar vissen, maar weet niet of er uberhaupt vissen in zitten. Leek meer op een sneeuwopvangbassin. Wifi in het restaurant. Je kon op de tv in het restaurant leuke tips op doen om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Anne11-08-2012

Mooie omgeving, weinig informatie

Hotel ligt in mooie omgeving, helaas heeft de receptie weinig tot geen info over de omgeving zodat je alles zelf moet uitzoeken. Grote breedbeeld tv op appartement die het niet doet, hele tv systeem in hotel is uitgevallen. Men maakt zich er niet druk over. Ook de beloofde kortingsbon voor het eten hebben we niet gekregen. Nederlandse eigenaar niet gezien en ook het beloofde zwembad was dicht. Geen nota gekregen bij het inchecken waardoor ik niet wist dat ik niet zelf hoefde schoon te maken. Dit had ik gedaan en men wilde me nog 450,00 NOK laten betalen voor schoonmaakkosten. Had ik zelf al gedaan, dus ik wilde niet betalen, hoefde uiteindelijk niet maar het geheel maakte een rommelige indruk.

Jan berend, Direkteur, 17-08-2012

Dank u wel voor uw reaktie, maar ik denk toch dat u volgende keer als u iets koopt via een veiling site goed moet informeren wat u koopt zodat het later niet tegen valt Er staat duidelijk in de aankoop bon dat u schoonmaak kosten moet betalen u krijgt bij ons op dit moment een goedkope prijs voor he dag menu. De nederlandse eigenaar is 24 uur per dag in het Hotel aanwezig en ik kan me niet heugen dat u mij heeft aan gesproken. Verder is de zwembad al bijna twee jaar dicht en wordt ook niet meer op onze website en niet op de veiling site genoemd. Er is een paar dagen geen tv geweest wij hadden als vervanging een groot scherm met nederlands zenders opgebouwd. Maar had graag klachten van u rechtstreeks willen ontvangen dan kan ik er op dat moment iets aan doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Hotel Gautefall & Appartement info