Svalbard

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

We hebben een aantal aanbieders voor Svalbard voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Svalbard

Een geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel

Renske54,
    23-6-2017

De ligging van het hotel met vanuit de eetzaal uitzicht op de bergen. Van hieruit, makkelijk alles te belopen. (de lagune, hondenkennel, winkels etc.) Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Prima Wi-Fi en een goede bar waar je lekker kunt eten en een (wel vrij duur) Noors biertje kunt drinken.

Gereisd met partner in juni 2017

longyearbyen: de slechtste radisson ter wereld!

sarah,
    2-6-2013

Hier zijn is een fantastische ervaring maar het radisson hotel was rampzalig, vooral vanwege de ongelooflijk onvriendelijke bejegening (ontbijt, restaurant en receptie)!!!!

vb als je vraagt of eer een ontbijttafelvrij is zeggen ze: als je gehaast bent dek er zelf één (niet te geloven!) en als je transport vraagt zeggen ze : bel een taxi!

verder zeer basic inrichting, geen zeep of douchecel in de badkamer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

aanrader prijs/kwaliteit

schoofs theo,
    14-7-2012

kleine kamers-goede douches- fijn ontbijt-nogal ver van centrum

Gereisd met vrienden in mei 2012

"Basic" maar netjes

Peter,
    7-7-2010

Het "Spitsbergen Guesthouse" bestaat uit een aantal voormalige mijnwerkersbarakken op ongeveer anderhalve kilometer van het dorp Longyearbyen. Bij aankomende en vertrekkende vluchten maakt een bus een rondrit langs alle hotels (50 NOK = 6 euro)

De receptie (gesloten vanaf 9 uur 's avonds maar open als ze nog laat gasten verwachten die met de late vlucht komen) en ontbijtzaal zijn in een van de gebouwen.

De kamers zijn "basic" maar netjes en schoon. Wastafel op de kamer, toilet en douche op de gang en dus gedeeld met andere gasten. Ontbijt-buffet is goed en divers. Er is een keuken in elk gebouw zodat je eventueel ook zelf wat kunt koken.

Er is ook een kleine zitkamer met TV.

De prijs voor een twee-persoonskamer was 895 NOK, wat ongeveer 110 euro is.

Dit is prijzig maar nog steeds het goedkoopste wat in Longyearbyen te krijgen is.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Top hotel, maar wel een top prijs

Arctery01,
    17-8-2008

Dit hotel is gebouwd voor de Olypische Spelen in Lillehammer. en na afloop van de spelen verscheept naar Longyearbyen. Het hotel is erg prijzig, maar wel het meest luxe hotel van het hele dorp.

Het eten is erg goed. Er zijn twee mogelijkheden. een sjiek buffet restaurant (Reken op ongeveer 300 NOK p.p. excl. drinken) en een Pub waar ze hele goede Pizza´s en salades )tussen de 100 en 160 NOK) serveren. een grote Pizza (160 NOK) is genoeg voor 2 personen.

Gereisd met partner in augustus 2008