Reviews over accommodaties in Svalbard

Een geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel

Renske54,
    23-6-2017

De ligging van het hotel met vanuit de eetzaal uitzicht op de bergen. Van hieruit, makkelijk alles te belopen. (de lagune, hondenkennel, winkels etc.) Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Prima Wi-Fi en een goede bar waar je lekker kunt eten en een (wel vrij duur) Noors biertje kunt drinken.

longyearbyen: de slechtste radisson ter wereld!

sarah,
    2-6-2013

Hier zijn is een fantastische ervaring maar het radisson hotel was rampzalig, vooral vanwege de ongelooflijk onvriendelijke bejegening (ontbijt, restaurant en receptie)!!!!

vb als je vraagt of eer een ontbijttafelvrij is zeggen ze: als je gehaast bent dek er zelf één (niet te geloven!) en als je transport vraagt zeggen ze : bel een taxi!

verder zeer basic inrichting, geen zeep of douchecel in de badkamer.

Top hotel, maar wel een top prijs

Arctery01,
    17-8-2008

Dit hotel is gebouwd voor de Olypische Spelen in Lillehammer. en na afloop van de spelen verscheept naar Longyearbyen. Het hotel is erg prijzig, maar wel het meest luxe hotel van het hele dorp.

Het eten is erg goed. Er zijn twee mogelijkheden. een sjiek buffet restaurant (Reken op ongeveer 300 NOK p.p. excl. drinken) en een Pub waar ze hele goede Pizza´s en salades )tussen de 100 en 160 NOK) serveren. een grote Pizza (160 NOK) is genoeg voor 2 personen.