Hotel Spitsbergen Guesthouse

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Spitsbergen Guesthouse voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Spitsbergen Guesthouse in het Nederlands

Met vrienden

aanrader prijs/kwaliteit

schoofs theo
14-7-2012

kleine kamers-goede douches- fijn ontbijt-nogal ver van centrum

"Basic" maar netjes

Peter
7-7-2010

Het "Spitsbergen Guesthouse" bestaat uit een aantal voormalige mijnwerkersbarakken op ongeveer anderhalve kilometer van het dorp Longyearbyen. Bij aankomende en vertrekkende vluchten maakt een bus een rondrit langs alle hotels (50 NOK = 6 euro)

De receptie (gesloten vanaf 9 uur 's avonds maar open als ze nog laat gasten verwachten die met de late vlucht komen) en ontbijtzaal zijn in een van de gebouwen.

De kamers zijn "basic" maar netjes en schoon. Wastafel op de kamer, toilet en douche op de gang en dus gedeeld met andere gasten. Ontbijt-buffet is goed en divers. Er is een keuken in elk gebouw zodat je eventueel ook zelf wat kunt koken.

Er is ook een kleine zitkamer met TV.

De prijs voor een twee-persoonskamer was 895 NOK, wat ongeveer 110 euro is.

Dit is prijzig maar nog steeds het goedkoopste wat in Longyearbyen te krijgen is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spitsbergen Guesthouse in Longyearbyen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spitsbergen Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.