Camping Pluscamp Jolstraholmen

Camping Pluscamp Jolstraholmen

3Onvoldoende

Score uit 1 review

Noorwegen, Sogn og Fjordane, Vassenden

Op vakantie geweest naar Pluscamp Jolstraholmen?

3Onvoldoende

Score uit 1 review

• 5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Pluscamp Jolstraholmen voor je op een rij gezet:

Meer camping info

1 review over Camping Pluscamp Jolstraholmen

• 3Y. Scholte23-07-2009

Geen aanrader

Op deze camping zijn we 2 nachten geweest in een zgn luxe huisje met badkamer e.d. Het huisje was klein, de bedden zaten op onhandige plaatsen (voor onze beide kinderen best gevaarlijk omdat de bedden zo hoog en slecht bereikbaar waren). Naast ons huisje stond een krachtcentrale die 24 uur per dag een irritante herrie/zoem maakt, vergelijkbaar met een vrachtwagen-met-koeling. Voor de kinderen was er een aardige waterglijbaan. Zag er leuk uit, maar ze hadden behoorlijk last van de billen. De speeltuin is verder overigens prima. De entree van de camping is naast de Spar, de receptie ín de Spar. Het geheel doet nogal industrieel aan, en dat hadden we in Noorwegen niet verwacht. De toiletvoorzieningen van de camping hebben we verder niet gebruikt, maar we hebben wel gezien dat die via een onafgewerkte parkeergarage bereikbaar zijn. Het zag er verder wel schoon uit overigens. Nog een pluspunt: prachtige omgeving.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009