We hebben een aantal aanbieders voor Vassenden voor je op een rij gezet:

Reviews over Vassenden

Langs een beek

Vincent,
    11-8-2017

Leuke kleine camping langs een beek met mooie tentplekken.

Deze camping ligt redelijk dichtbij de doorgaande weg, maar door het geraas van de beek hoor je er niets van, en je ziet hem ook haast niet. De tentplekken liggen aan de beek, huisjes zijn gecentreerd aan het begin en zien er goed uit.

De camping is erg schoon het sanitair is tiptop in orde. Verder is er een keuken met goede oven.

In de nabije omgeving is een mooi natuurgebied, te lopen vanaf de camping. Vissen kan vanuit je tent.

De eigenaars zijn erg gastvrij, op loopafstand is een redelijk grot supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellige, gastvrije camping

Susan,
    19-8-2016

Camping met keuken in huiskamer-sfeer, met vrij gebruik van al het apparatuur en keukengerei. Net en schoon sanitair wat met een toegangscode bereikbaar is. Gratis Wifi.

Gastvrije gastheer en wanneer ik de gastheer mag geloven, is het een top camping om te vissen op forel. De camping ligt dan ook aan een snel stromende beek.

Gereisd met partner in augustus 2016

Topcamping!

Marlie,
    14-6-2016

Zo moet een camping zijn: al bij de aankomst zie je hoe verzorgd het is. Een grote bos verse bloemen op de tafel bij de receptie en een gastheer en -vrouw die je vrolijk ontvangen. Alles is bijzonder goed verzorgd en heel schoon. De camping ligt naast. Een snelstromende rivier, een superplek voor vissers.

Gereisd met partner in juni 2016