Camping Mindresunde

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Fijne camping, netjes verzorgd

Sem, 24-8-2014

Mooi gelegen, fijne plekken voor een tent. Prima keukentje met kook- en wasgelegenheid. Zelfs een ruimte waar je rustig (en warm) kunt zitten en/of tv kunt kijken. Prima!

Leuke campng,

p_venema, 3-3-2014

maar ligt wel vlak aan een doorgaande vrij drukke weg.

prachtige plek

martine, 25-7-2012

Ligt aan een prachtig meer, je kan er bootjes huren, trampolines. Opvallend veel nederlanders toen wij er waren. Wij hadden hut 1, lag helemaal prive en we hadden zelfs warm water. Een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Mindresunde voor je op een rij gezet:

Een waanzinnig mooie plek!

Peter, 4-9-2011

Een prima camping om een aantal dagen te verblijven. Sanitair is netjes en schoon. Ligt direct aan het meer, met volop zwem en vaar mogelijkheden. Camping is schoon en een prima uitvalsbasis voor diverse uitdagingen. Gletsjers, zalmrivieren, fjorden, wandeltochten, watervallen etc. Allemaal binnen handbereik. Een echte aanrader!

Aardige camping, niet fantastisch

Mathilde, 3-6-2009

Hier twee weken in huisje #5 verbleven. Aardige camping maar niet fantastisch (evt te verwachten van een 3* camping). Goed voor op doorreis, minder voor langer verblijf.

Plus:

- uitzicht over het meer

- goed onderhouden op paar kleine puntjes na

- keuken is in orde

- vloerverwarming in douche

- goede ligging tov supermarkten (15 min, Stryn), wandelgebieden en bijv Jostedal gletsjer, Geiranger fjorden

- gratis wireless internet

Min:

- formaat / inrichting douche: kamertje van 1.5 m x 1.5 m waarin douche, toilet en wastafel samengevoegd zijn. Na het douchen kan je daardoor enige tijd geen gebruik maken van wc, of bijv tandenpoetsen.

- verlichting: weinig verlichting en niet op de goede plaatsen

- weinig te doen op en rond de camping: er is de camping, direct daarnaast de provinciale weg en dat is het. Wil je even iets anders dan je huisje maar niets waarvoor je in de auto gaat stappen, zijn je mogelijkheden beperkt tot een klein rondje over de camping wandelen

We hebben een aantal aanbieders voor Mindresunde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mindresunde in Stryn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mindresunde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mindresunde scoort een 8.14 uit 10 op basis van 5 reviews.