Bed and Breakfast Eplet

1 review over Bed and Breakfast Eplet in het Nederlands

Schitterend gelegen

Topper
13-7-2011

Hostel Eplet (Noors voor Appel) ligt op nog geen 200 meter van de fjord en is van oorsprong een appelgaard. daarnaast wordt er ook ander fruit verbouwd zoals aardbeien en kersen. Er zijn verschillende kamers en er is ook ruimte voor tenten in de tuin. Gezamenlijke keuken en gezamenlijke gezellige huiskamer met gratis internet. Mountainbikes kunnen geleend worden, terwijl er vanuit het hostel vele mogelijkheden tot andere vormen van recreatie zijn (gletsjertocht Nigardsbreen, kanoen, wandelingen en bij mooi weer zwemmen in de fjord). Eigenaar Trond staat steeds voor je klaar om je tips over de omgeving te vinden. Tevens heeft hij een klein winkeltje met oa sap uit eigen tuin. Solvorn is schitterend rustig gelegen. Het ligt beschut en er wonen maar een paar honderd mensen. Vanuit Solvorn vertrekt ieder uur een pont naar Ornes (Staafkerk!). Echte aanrader als je niet teveel aan luxe hecht!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Eplet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Eplet in Solvorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Eplet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.