Camping Kjornes

Camping Kjornes
8,6

6 tips over Camping Kjornes

Vincent, 1-8-2014
Wij zijn midden in de nacht de Molden beklommen (20 minuten rijden naar start wandeling). Een redelijk zware tocht van 2-2,5 uur later sta je op de top met vrij uitzicht rondom. Je kunt gletsjers zien, Galdhoppigen, en als je het goed timed komt de zon net boven het fjord op. Fantastisch!
asdejong, 2-11-2012
Zeker naar de gletschers gaan en naar de staafkerkjes in de buurt
Marijke, 8-8-2012
Molden wandelroute zeer de moeite waard. Geeft aan de top, 1116m. een waanzinnig uitizcht over het sognefjord.

Gerben en Sylvia, 6-8-2012
Heb je een 4x4 of hou je gewoon van spannende weggetjes? Rij dan boven Sogndalsfjæra naar Åsen (Åsenveg, bomveg 40 NOK). Supersteile gravelweg. Op het einde een kleine P. Wandelmogelijkheid naar de top van de Nuken, 3km, 300m stijgen, in 3u heen en terug.
Spaan46, 9-4-2012
Zorg dat je niet te ver van het pad af komt te staan want de grond is behoorlijk zacht en na een nacht een beetje regen was al een tractor nodig om een camper op het pad te trekken.
ann09, 3-11-2011
Aanrader: IJsklimmen bij Nigardsbreen.