Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

48 Reviews over Kjornes

• 9Mireille Engels22-07-2020

Fantastisch mooie goed onderhouden camping

Mooi onderhouden plaatsen, Zeer mooi gazon, voor campers een stukje asfalt en grasstrook voorzien. Super ligging, proper sanitair, zeer mooie hutten en voorzieningen. De mooiste camping die we tot nu toe in Noorwegen gehad hebben !

• 8Bram Wagemans23-08-2018

uitstekende camping aan de Sognefjord.

Fijne camping met uitstekende voorzieningen. Goede service aan de balie. Klein winkeltje aanwezig. Een grote keuken waar alle gasten kunnen koken en tevens eten. Fijne douches, wc en overige sanitair aanwezig. Uitstekende plaatsen, die duidelijk aangegeven zijn. Het uitzicht over de Sognefjord en Sognedalsfjora. Fijne camping voor op doorreis, maar ook om enkele dagen te staan.

• 9Irma22-08-2018

Prachtige camping met geweldig uitzicht

Een geweldige camping gelegen aan het prachtige sognefjord. De camperplaatsen zijn verhard met een stukje gras ernaast. Je kijkt uit op het mooie Sognefjord. Dat prachtige beeld gaat nooit vervelen. Het sanitair was geweldig, zeer verzorgd en schoon. Ik kan eigenlijk niet wachten om weer terug te gaan. Aanrader.

• 8lena07-01-2017

prachtig uitzicht en goede voorzieningen

mooi uitzicht, badkamers met wc en douche, keuken met ovens. Zelf je plek kiezen, Acsi-korting buiten seizoen. Veel Nederlanders op doortrek. in tegenstelling tot voorgaande jaren nu veel verkeerslawaai van de weg die boven de camping loopt: storend en jammer.

• 9Tamara21-09-2016

Hele mooie en en eigenlijk een TE nette camping

Het is een prachtige camping op onze doorreis in Noorwegen met onze zoon van bijna 10 en onze dochter van 7. We zaten in een huisje "alternatief 4". Dat is geen hut meer, maar een prachtig vakantiehuis! De camping is ongelooflijk netjes van opzet. Het sanitair en keuken gebouw werkelijk prachtig. Heel veel campers waar speciale plekken voor zijn gemaakt. Die vormen een soort zebrapad van strookjes asfalt en gras. Deze campers staan echt met de luifel tegen de achterkant van de camper ernaast... Alles is zo mooi en netjes van opzet dat voor mij het kneuterige gevoel van een camping in de Noorse natuur ontbreekt. Maarja, ik ken ook iemand die hier een jaar eerder is geweest en deze camping juist daarom de allermooiste van Noorwegen vond. Onze kinderen hebben geen speelmaatjes op deze camping ontmoet. Ze hebben de speeltuin daardoor ook niet gebruikt. Ze vonden de begroeide rotswand op de camping naar het water van het fjord toe het allerleukste. Vooral daar hebben ze veel gespeeld. Moet zeggen dat ik dat eigenlijk best wel spannend vond. Dat is de reden van mijn 7 voor kindvriendelijkheid (dus meer vanwege veiligheid). Op de camping is het niet echt lekker zwemmen door veel stenen en begroeiing in het water, maar echt heel dichtbij ligt Eide met een heerlijk strandje met schone toiletten en loopplank om het water in te springen. De plaats Sogndal ligt aan de andere kant van het water en heeft een groot winkelcentrum, met een speciale zondagswinkel! Wil je naar de Nigardsbreen of met kinderen raften in Jostedal, dan is dat nog best een rit, maar wel goed te doen. En prachtig!

• 8Gerwin Exters08-08-2016

Prachtig gelegen camping.

Kjornes is een erg nette camping en goed onderhouden. Voor caravans en campers mooie geasfalteerde parkeerplaatsen. Voor de tenten mooie plaatsen met een prachtig uitzicht over het fjord. Sanitair is netjes maar weing voor het aantal kampeerders. Een nette ruime keuken met tafels en stoelen om te eten of 's avonds even te zitten.

• 6Ida04-08-2016

niet weer

De camping was te vol (nooit eerder meegemaakt in Noorwegen) en ondanks de mooie ligging etc. was daardoor het mooie sanitair niet voldoende. Toilet en douche in 1 cabine waardoor er behoorlijk wat wiebelende gasten stonden. Door het te vol plaatsen ook te weinig privacy op kampeerplek. Wij rijden deze camping voortaan voorbij.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9W.de Jong03-08-2016

camping met fantastisch uitzicht

De camping kent diversen terrassen. Kenmerkend is het fantastisch uitzicht op de fjord. Verzorgde camping met mooi sanitair gebouw. Ook aan de tentkampeerder is gedacht. In het sanitair gebouw grote keuken waarin vaatwasser oven en magnetrons zijn. Diversen afwasbakken. In deze periode was het prachtig zonnig weer. De zon zie je vanuit de camping onder gaan. (22.15u) Eigenaren zijn klantvriendelijk. Wij zijn hier ruim vier dagen geweest en vinden het 1 van de top campings in Noorwegen!

• 8Familie Hofs14-12-2015

prachtig verblijf aan het fjord

Pluspunten • Fantastisch uitzicht vanuit het huisje • Huisje ruimer dan verwacht • Gezellig en knus huisje met een grasdak en zonder eigen sanitair • Auto naast het huisje • Fantastische omgeving • Huisje ligt op de camping waardoor meer contact met andere mensen • Leuke kinderbadkamer in groot campinggebouw • Kleine maar leuke speeltuin • Kachel in huisje • Informatievoorziening op camping is goed • Aardig en behulpzaam personeel Minpunten • Muffe matrassen • Toch verder weg van de receptie en groot douchegebouw • Maar één heren en één dames wc voor alle huisjes zonder eigen sanitair • WiFi alleen op de camping zelf en de verbinding is instabiel

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Tina Schooneman13-09-2015

Super camping met fantastisch uitzicht over Fjord

De hut op Camping Kjornes was onze tweede op onze rondreis door Noorwegen. Wij hadden huisje nr 8. Dat is iets verder weg van het drukke en hoofdgedeelte van de camping. Maar dat was juist het geweldige. We hadden een schattige houten hut met grote veranda met een werkelijk top uitzicht over het Fjord. Op een steenworp afstand waren toiletten en een afwasgelegenheid. Het hoofdgebouw met douches was ruim 5 min lopen. Dat douche gebouw was overigens nieuw, modern en heel goed schoon. De slaapkamer was ruim voor 5 personen, er was royaal servies. Enige nadeel dat ik kan bedenken was de kleine eettafel binnen en dat het voor de kinderen even lopen is voor het speeltuintje (richting de douches). Van alle 6 de campings vond ik deze het mooist. Gelegen in een gebied voor mooie wandelingen en we hebben een gletsjer tocht gedaan op de Nigardsbreen (uurtje rijden).

Camping Kjornes info

Camping-informatie