Hotel Hofslund Fjordhotel

Weer vandaag3°-1°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hofslund Fjordhotel voor je op een rij gezet:

Laatste review

zeer charmant hotel!

cookiesdoos,
21-7-2010

Dit hotel ligt mooi aan de zij-arm van de Sognefjord. Bij vele kamers (gelijkvloers) kan je gelijk buitenstappen naar de grote tuin die tot aan het water loopt. 's Avonds kan je in alle rust van op je terras genieten van het mooie zicht op de fjord en de achterliggende bergen. Dit is de grootste troef van dit wat ouder hotel. Ontbijt was oké. Er is ook een beperkte parking aan het hotel.

2 reviews over Hotel Hofslund Fjordhotel in het Nederlands

zeer charmant hotel!

cookiesdoos
21-7-2010

2008

Geen goedkoop hotel, maar de kamers waren fantastisch. Met balkon en uitzicht op het fjord.

Tijdens ons verblijf was er elke avond een buffet en dat was echt fantastisch. Keuze uit diverse voorgerechten, diverse hoofdgerechten en nagerechten.

Het hotel lag midden in Sogndal en het personeel was uiterst vriendelijk. Echt een familiebedrijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hofslund Fjordhotel in Sogndal , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hofslund Fjordhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.