Reviews over Sogndal

uitstekende camping aan de Sognefjord.

Bram Wagemans
    23-8-2018

Fijne camping met uitstekende voorzieningen. Goede service aan de balie.

Klein winkeltje aanwezig. Een grote keuken waar alle gasten kunnen koken en tevens eten. Fijne douches, wc en overige sanitair aanwezig. Uitstekende plaatsen, die duidelijk aangegeven zijn. Het uitzicht over de Sognefjord en Sognedalsfjora.

Fijne camping voor op doorreis, maar ook om enkele dagen te staan.

Prachtige camping met geweldig uitzicht

Irma
    22-8-2018

Een geweldige camping gelegen aan het prachtige sognefjord. De camperplaatsen zijn verhard met een stukje gras ernaast. Je kijkt uit op het mooie Sognefjord. Dat prachtige beeld gaat nooit vervelen. Het sanitair was geweldig, zeer verzorgd en schoon. Ik kan eigenlijk niet wachten om weer terug te gaan. Aanrader.

prachtig uitzicht en goede voorzieningen

lena
    7-1-2017

mooi uitzicht, badkamers met wc en douche, keuken met ovens. Zelf je plek kiezen, Acsi-korting buiten seizoen. Veel Nederlanders op doortrek.

in tegenstelling tot voorgaande jaren nu veel verkeerslawaai van de weg die boven de camping loopt: storend en jammer.

Hele mooie en en eigenlijk een TE nette camping

Tamara
    21-9-2016

Het is een prachtige camping op onze doorreis in Noorwegen met onze zoon van bijna 10 en onze dochter van 7. We zaten in een huisje "alternatief 4". Dat is geen hut meer, maar een prachtig vakantiehuis! De camping is ongelooflijk netjes van opzet. Het sanitair en keuken gebouw werkelijk prachtig. Heel veel campers waar speciale plekken voor zijn gemaakt. Die vormen een soort zebrapad van strookjes asfalt en gras. Deze campers staan echt met de luifel tegen de achterkant van de camper ernaast... Alles is zo mooi en netjes van opzet dat voor mij het kneuterige gevoel van een camping in de Noorse natuur ontbreekt. Maarja, ik ken ook iemand die hier een jaar eerder is geweest en deze camping juist daarom de allermooiste van Noorwegen vond. Onze kinderen hebben geen speelmaatjes op deze camping ontmoet. Ze hebben de speeltuin daardoor ook niet gebruikt. Ze vonden de begroeide rotswand op de camping naar het water van het fjord toe het allerleukste. Vooral daar hebben ze veel gespeeld. Moet zeggen dat ik dat eigenlijk best wel spannend vond. Dat is de reden van mijn 7 voor kindvriendelijkheid (dus meer vanwege veiligheid). Op de camping is het niet echt lekker zwemmen door veel stenen en begroeiing in het water, maar echt heel dichtbij ligt Eide met een heerlijk strandje met schone toiletten en loopplank om het water in te springen. De plaats Sogndal ligt aan de andere kant van het water en heeft een groot winkelcentrum, met een speciale zondagswinkel! Wil je naar de Nigardsbreen of met kinderen raften in Jostedal, dan is dat nog best een rit, maar wel goed te doen. En prachtig!

Prachtig gelegen camping.

Gerwin Exters
    8-8-2016

Kjornes is een erg nette camping en goed onderhouden. Voor caravans en campers mooie geasfalteerde parkeerplaatsen. Voor de tenten mooie plaatsen met een prachtig uitzicht over het fjord.

Sanitair is netjes maar weing voor het aantal kampeerders.

Een nette ruime keuken met tafels en stoelen om te eten of 's avonds even te zitten.

Sogndal scoort een 7,4 uit 10, op basis van 9 reviews