Vakantiepark

Wilrieke
18-9-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Prachtig verblijf. Je het uitzicht op het fjord, waar je een kans hebt om bruinvissen te zien zwemmen. In de buurt vind je meerdere watervallen, prachtige wandelroutes in jottunheimen en jostedalsbreen. Wij hadden een penthouse. Het was brandschoon en groot. Wij komen hier zeker nog eens terug, er is in de buurt van skjolden nog genoeg te ontdekken. Zwembad krijgt een 7, er is geen zwembad maar bij warm weer kun je prima in het fjord badderen. In het dorpje is een strandje aan het water

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Een aanrader

Dennis
17-7-2018
  • Activiteiten8

Prachtige ligging. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. De appartementen zijn zeer licht, veel ramen met zicht op de mooie fjord. Inkijk door de buren is perfect te regelen doordat er luxaflex zijn opgehangen, waarmee niet alleen de inkijk, maar ook de zonnewarmte (juli 2018 bijna 30 graden) tegen gehouden wordt. Keukeninrichting is afgestemd op 4 personen (Ipv 5), het hoog nodige is aanwezig. Let op, er is geen magentron! Kastruimte in de slaapkamers is idd zeer nihil. Neem desnoods wat extra kleerhangertjes mee voor hangkleding, want dat kennen ze hier niet zo 😉. Op het prachtige terras hoor je inderdaad letterlijk, wat de buren zeggen. Mooi ook om vanaf het balkon zo de fjord in te springen. Wat ons betreft een positieve review, omdat het uitzicht zoveel goed maakt. In Skjolden, kleine, maar goede supermarkt (Coop) en zwembad, hotel met restaurant.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke locatie

Familie Zandvliet
25-7-2017
  • Activiteiten8

Heerlijk zo'n huis op palen in het fjord. Wij hadden gekozen voor een appartement op de eerste verdieping, gezien de eerdere recencies. We zijn 5 dagen hier gebleven en elke dag is het genieten van het uitzicht. Skjolden heeft een binnenzwembad, waarvan onze kids een paar keer hebben genoten. In het hotel van Skjolden kun je een heerlijke burger eten en in het zaakje ernaast, tegenover de supermarkt, hebben wij een aantal keer genoten van een heerlijke cappuchino. Het cafe restaurant bij de appartementen, stelt niets voor en ging alleen open toen een cruiseschip aanmeerde. Dit alles ligt op prima loopafstand. Het appartement is basic ingercht, maar het ontbreekt aan niets. Er zijn leuke dingen te doen in de omgeving. Wij hebben genoten van deze locatie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

BELACHELIJK MOOI

Marjolein
5-9-2016
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

Wat een fantastische ligging hebben de appartementen van Skjolden Brygge. Op palen op het water met een uitzicht waar je nooit op uitgekeken raakt. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien. Ze zijn wel wat kaal qua inrichting (echt Noors). De appartementen zijn wat gehorig als je bovenburen hebt, die hoor je lopen. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en correct. Er zijn leuke, actieve, dingen te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische vakantie

Jorinde
31-8-2016
  • Activiteiten8

Wat een geweldige plek om op vakantie te gaan. Een huisje op palen op het water. Een ruim appartement met een lekker groot balkon. Heerlijke grote ramen, je kijkt vanaf de bank zo het fjord in. We hebben ook geen last gehad van buren of lawaai, Het was heerlijk rustig. We hebben echt een top vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal geweldig

Smekens
25-6-2016
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Wat een geweldige ligging hebben deze onderkomens. Hou wel rekening dat er enkel een kleine boiler in het keukenkastje aanwezig is voor al het warme water (dus ook douche)

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Fantastische locatie

Annet
23-8-2015
  • Activiteiten8

Wij zijn een week in een vakantiewoning geweest, gelukkig op de voorste rij (de tweede rij heeft minder mooi uitzicht). Elke morgen was het uitzicht anders maar prachtig. Skjolden is een goede uitvalsbasis voor dagtrips. Onze gletsjertocht (met 2 kinderen van 12 en 14 jaar) was wel het hoogtepunt. Het trappetje naar de vide/zolder, waar de kinderen sliepen was eng maar te doen. De huiskamer was niet groot maar prima. We hebben een prachtige week gehad.De medewerkers van het hotel en de tourist info waren erg vriendelijk. De kinderen waren erg blij met de wifi in de woning en met het binnenzwembad naast het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

5 appartementen in een huis op palen aan het eind van de fjord, een fantastisch uitzicht, met een strakke maar helaas erg karige inrichting.

Vanaf je balkon heb je een fenomenaal uitzicht over de fjord, door het veranderlijke weer is het elke dag weer anders. De appartementen liggen pal aan de fjord, naast een cruiseschip pier, af en toe komt er een cruiseschip langs. Dit is een mooi gezicht.

Sleutel op halen bij hotel Skjolden, vriendelijke en zakelijk (Noors?)

De inrichting van het appartement is karig: er hangt letterlijk niks aan de muur, er staat alleen het hoogstnoodzakelijke, te weinig/geen kastruimte in de slaapkamers, keuken uitrusting is minimaal. Je kunt het 'strak' noemen... Na melding werd een defecte lamp meteen vervangen.

Sommige huizen staan erg dicht op elkaar, zodat je zo bij de buren binnen kunt kijken. Balkons zijn gehorig, gesprekken zijn letterlijk te volgen.

De appartementen zijn rustig gelegen, maar in het onderste appartement hoor je de bovenburen lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Zeer mooi, recent en zeer ruim appartement met alle nodige faciliteiten. De ligging is ideaal om uitstappen te doen of om gewoon van het fantastisch uitzicht te genieten.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aan het eind van de Sognefjord

Maurice
3-9-2013
  • Activiteiten7

Wat een ideaal gelegen huis zo aan het einde van de Sognefjord. Mooi, schoon, ruim huis met uitgebreide badkamers maar beperkte middelen. Dat was bij de buren beter dus ws het verschil van eigenaar. Er was bv bij ons niet een goed leeslamp/verlichting in de woonkamer of raams verduistering maar de buren haddan dat wel. Wifi was alleen buiten maar dan zat je wel op een heerlijk terras. De tweede dag het hele dorpje op zijn kop doordat er weer een cruise schip binnenkwam en de dag erop weer een en dan nog een. Leuk om mee te maken, zeg van 200 inwoners naar 3000 mensen. Mooie uitstapjes naar de Sognefjellet, Urnes en Briksdalsbreen. Jammer dat het weer op deze lokatie niet altijd mee werkte maar goed dat is ook Noorwegen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• ZwembadBuitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Skjolden Resort in Skjolden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Skjolden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.