Reviews over Skjolden

Prachtig verblijf

Wilrieke,
    18-9-2018

Prachtig verblijf. Je het uitzicht op het fjord, waar je een kans hebt om bruinvissen te zien zwemmen. In de buurt vind je meerdere watervallen, prachtige wandelroutes in jottunheimen en jostedalsbreen. Wij hadden een penthouse. Het was brandschoon en groot. Wij komen hier zeker nog eens terug, er is in de buurt van skjolden nog genoeg te ontdekken.

Zwembad krijgt een 7, er is geen zwembad maar bij warm weer kun je prima in het fjord badderen. In het dorpje is een strandje aan het water

Een aanrader

Dennis,
    17-7-2018

Prachtige ligging. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. De appartementen zijn zeer licht, veel ramen met zicht op de mooie fjord. Inkijk door de buren is perfect te regelen doordat er luxaflex zijn opgehangen, waarmee niet alleen de inkijk, maar ook de zonnewarmte (juli 2018 bijna 30 graden) tegen gehouden wordt. Keukeninrichting is afgestemd op 4 personen (Ipv 5), het hoog nodige is aanwezig. Let op, er is geen magentron! Kastruimte in de slaapkamers is idd zeer nihil. Neem desnoods wat extra kleerhangertjes mee voor hangkleding, want dat kennen ze hier niet zo 😉. Op het prachtige terras hoor je inderdaad letterlijk, wat de buren zeggen. Mooi ook om vanaf het balkon zo de fjord in te springen.

Wat ons betreft een positieve review, omdat het uitzicht zoveel goed maakt.

In Skjolden, kleine, maar goede supermarkt (Coop) en zwembad, hotel met restaurant.

Heerlijke locatie

Familie Zandvliet,
    25-7-2017

Heerlijk zo'n huis op palen in het fjord. Wij hadden gekozen voor een appartement op de eerste verdieping, gezien de eerdere recencies. We zijn 5 dagen hier gebleven en elke dag is het genieten van het uitzicht. Skjolden heeft een binnenzwembad, waarvan onze kids een paar keer hebben genoten. In het hotel van Skjolden kun je een heerlijke burger eten en in het zaakje ernaast, tegenover de supermarkt, hebben wij een aantal keer genoten van een heerlijke cappuchino. Het cafe restaurant bij de appartementen, stelt niets voor en ging alleen open toen een cruiseschip aanmeerde. Dit alles ligt op prima loopafstand. Het appartement is basic ingercht, maar het ontbreekt aan niets. Er zijn leuke dingen te doen in de omgeving. Wij hebben genoten van deze locatie.

BELACHELIJK MOOI

Marjolein,
    5-9-2016

Wat een fantastische ligging hebben de appartementen van Skjolden Brygge. Op palen op het water met een uitzicht waar je nooit op uitgekeken raakt. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien. Ze zijn wel wat kaal qua inrichting (echt Noors). De appartementen zijn wat gehorig als je bovenburen hebt, die hoor je lopen. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en correct. Er zijn leuke, actieve, dingen te doen in de omgeving.

Fantastische vakantie

Jorinde,
    31-8-2016

Wat een geweldige plek om op vakantie te gaan. Een huisje op palen op het water.

Een ruim appartement met een lekker groot balkon.

Heerlijke grote ramen, je kijkt vanaf de bank zo het fjord in.

We hebben ook geen last gehad van buren of lawaai, Het was heerlijk rustig.

We hebben echt een top vakantie gehad.

Skjolden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews