6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Reed voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Reed in het Nederlands

Nooit meer

M. v/d V, 6-8-2017

Uitzicht was mooi, maar daar bleef het bij. Huisje was niet schoongemaakt en eigenaresse had hier tegenstrijdige verhalen over. Eerst had ze de hele dag schoongemaakt. De dag erna vertelt de eigenaresse dat ze 3 uur weggeweest zijn en dat de schoonmaakster (die haar helpt) de huisjes niet schoongemaakt zou hebben. We hadden 2 nachten geboekt en zijn een dag eerder weg gegaan. Dit hebben we nooit eerder gedaan.

Prachtige plek

M. Van Dissel, 7-8-2015

Leuke camping aan een meer met een haventje. Huisjes zijn geïsoleerd en variëren in grootte en luxe. Eigenaar is een aardige vrouw die leuke tips over de omgeving geeft. Sanitair is prima

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reed in Reed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Reed scoort een 6.83 uit 10 op basis van 4 reviews.