Camping Olden Gytri

Camping Olden Gytri
8,7

14 reviews over Camping Olden Gytri in het Nederlands

Mooi gelegen en goed verzorgde camping. Sanitair keurig en schoon. Helaas geen verse broodjes in de morgen maar op redelijke afstand Coop.

Zeer klantvriendelijk

Mark
6-8-2015

Door problemen met de tent waren we genoodzaakt 2 nachten een hut te huren. De 1e nacht waren de hutten al volgeboekt op de camping. De beheerster gaf als tip in de omgeving een hut te zoeken. De reeds opgezette tent mocht er die nacht kostenloos blijven staan om te drogen. Echt fantastische service. De hut die we de 2e nacht wel hadden was prima in orde. Het uitzicht vanaf de camping is heel mooi op de gletsjer in het Briksdal. Voor de kinderen was er een boot beschikbaar. Ze kregen van de beheerster vanaf de kant allerlei tips toegeschreeuwd.

Mochten we ooit nog naar Noorwegen gaan zullen we deze camping zeker nog een keer aandoen!

Een mooie, kleine, eenvoudige camping nabij Olden (Birksdal) op weg naar de Jostedalen Gletscher. Enthousiaste campingbeheerder de je direct het thuis gevoel geeft. Camping keurig onderhouden en schoon. Mooi en schoon sanitair. Fantastisch uitzicht over het meer en op de gletsjer. Wij (1 ouder en zoon van 16) zijn een nachtje extra gebleven. En wat een rust zo buiten het seizoen.

Fantastische camping op toplocatie!

Theiz
8-8-2013

We zijn hier een aantal keer naar volle tevredenheid geweest. Erg mooie camping, prachtig gelegen een nog mooier uitzicht. Aan de overkant van de weg ligt een leuke stookplaats (van de camping) waar je zonder problemen een kampvuur mag maken.

Zeer vriendelijke, behulpzame eigenaars.

Echte aanrader!

Prachtige locatie van een prima camping

Eef Boegborn
19-6-2013

Een prachtige locatie voor de camping Gytri, direct aan het meer met een schitterend gezicht op een gletscher. de beheerders zijn uitermate vriendelijk en hulpvaardig. Bv uitprinten van een bootresevrering, geen probleem. Elke ochtend vers brood, mits de dag ervoor besteld. Het sanitair is uitermate schoon en uitgebreid. Enige minpunt is de prijs voor een douche, 10 Krn.

Vanaf de camping zijn een aantal gletschers te bezoeken. De ene toeristisch gericht, de ander via een mooie klauterpartij. Al met al een uitstekende camping.

Fantaschtische camping

trolletje
26-11-2011

Camping Olden Gytri is een kleine camping die net voorbij Camping Olden ligt. Even het bruggetje over en je bent op de camping. De camping is prachtig gelegen aan het Oldevatn, een prachtig meer met uitzicht op een gletsjer. Het ligt aan de weg die naar het Briksdalbreen loopt, maar van de weg heb je geen last. Er liggen bootjes die je gratis mag pakken. Heerlijk om even over het meer te roeien of te waterfietsen. Of om te vissen, we hebben hier goed vis kunnen vangen! Verder is er gratis Wifi met heel goed ontvangst.

Olden zelf is geen bijzonder plaatsje, daar is wel een supermarkt en een bijzonder oud kerkje. Natuurlijk moet je de Briksdalbreen gaan bekijken. De gletsjer was wel een stuk minder groot dan toen wij hier in 2000 waren. Maar het blijft toch een mooi gezicht. Dat blauwe ijs, prachtig! En natuurlijk de prachtige waterval onderweg! Geweldig, wat een kracht!

Sinds een paar jaren voor herhaling vatbaar!

John van Hengelaar
2-8-2011

Komen om het jaar in Noorwegen vakantie vieren en gaan steevast een paar dagen naar John en Hildegun Gytri in Olden. Wat een ruimte en rust op deze camping. Een echte aanrader!

Goede camping

John en Els
27-11-2010

Dit is vooral een camping om Briksdalsbreen te bezoeken.

Ligging direct aan de weg. Op die weg is het 's ochtends en 2e helft van de middag wel druk, vanwege toeristenverkeer naar de Briksdalsbreen.

Als je direct aan het water kunt staan, heb je van die doorgaande weg niet veel last.

Sanitair is netjes. Gelegen aan het Oldevatnet.

Geweldig mooi

Tiny
23-8-2010

Camping " Olden Gryti " is een kleine camping geweldig wat het uitzicht en de omgeving betreft. Zeer schoon sanitair en gratis internet. We verbeven er in augustus en het was er erg rustig.

Lizet
7-8-2009

Wat is dit een fantastische camping. Klein, gemoedelijk, lieflijk, schitterend uitzicht, aardige en behulpzame eigenaren, bijzonder schoon sanitair. Wij troffen het helaas niet met het weer want anders waren we zeker langer gebleven! We hebben wel begrepen dat de gletscher steeds sneller smelt en in een aantal jaar tijd heel ver is teruggelopen. Deze zomer kon men niet meer bij het ijs komen. Dat lag mede in de oorzaak dat het voor onze komst erg heet was geweest.

Komen we ooit nog in deze hoek zullen wij zeker deze camping weer bezoeken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olden Gytri in Oldevatnet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olden Gytri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.