Sorteren

accommodatie Oldevatnet met centrale kookgelegenheden

Reviews over Oldevatnet

Mooi gelegen kleine camping aan het meer in Olden

Maria
    31-5-2017

Mooi gelegen en goed verzorgde camping. Sanitair keurig en schoon. Helaas geen verse broodjes in de morgen maar op redelijke afstand Coop.

Zeer klantvriendelijk

Mark
    6-8-2015

Door problemen met de tent waren we genoodzaakt 2 nachten een hut te huren. De 1e nacht waren de hutten al volgeboekt op de camping. De beheerster gaf als tip in de omgeving een hut te zoeken. De reeds opgezette tent mocht er die nacht kostenloos blijven staan om te drogen. Echt fantastische service. De hut die we de 2e nacht wel hadden was prima in orde. Het uitzicht vanaf de camping is heel mooi op de gletsjer in het Briksdal. Voor de kinderen was er een boot beschikbaar. Ze kregen van de beheerster vanaf de kant allerlei tips toegeschreeuwd.

Mochten we ooit nog naar Noorwegen gaan zullen we deze camping zeker nog een keer aandoen!

Compliment voor Camping Olden Gytri

Eef
    1-9-2014

Een mooie, kleine, eenvoudige camping nabij Olden (Birksdal) op weg naar de Jostedalen Gletscher. Enthousiaste campingbeheerder de je direct het thuis gevoel geeft. Camping keurig onderhouden en schoon. Mooi en schoon sanitair. Fantastisch uitzicht over het meer en op de gletsjer. Wij (1 ouder en zoon van 16) zijn een nachtje extra gebleven. En wat een rust zo buiten het seizoen.

Fantastische camping op toplocatie!

Theiz
    8-8-2013

We zijn hier een aantal keer naar volle tevredenheid geweest. Erg mooie camping, prachtig gelegen een nog mooier uitzicht. Aan de overkant van de weg ligt een leuke stookplaats (van de camping) waar je zonder problemen een kampvuur mag maken.

Zeer vriendelijke, behulpzame eigenaars.

Echte aanrader!

Prachtige locatie van een prima camping

Eef Boegborn
    19-6-2013

Een prachtige locatie voor de camping Gytri, direct aan het meer met een schitterend gezicht op een gletscher. de beheerders zijn uitermate vriendelijk en hulpvaardig. Bv uitprinten van een bootresevrering, geen probleem. Elke ochtend vers brood, mits de dag ervoor besteld. Het sanitair is uitermate schoon en uitgebreid. Enige minpunt is de prijs voor een douche, 10 Krn.

Vanaf de camping zijn een aantal gletschers te bezoeken. De ene toeristisch gericht, de ander via een mooie klauterpartij. Al met al een uitstekende camping.