Camping Oldevatn

21 reviews over Camping Oldevatn

• 2019
    10Boele12-08-2019

Fantastisch!

Prachtige camping op een fantastische plek in Noorwegen. Kinderen hebben zich goed vermaakt en in de omgeving is veel te doen. Aanrader: skilift Loen. Sanitair wordt heel goed schoongehouden!! Wij komen hier zeker nog een keer terug! Ga zo door!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ellen Huinink16-07-2019

Prachtig!!!

Wat een nette, verzorgde camping. Alles mooi schoon en opgeruimd. Zeer vriendelijke eigenaren. Gratis gebruik van boten, waterfietsen en paddleboard. Ideaal voor de kinderen. De omgeving is prachtig en vanuit de camping is de gletsjer Briksdalbreen zo te bereiken. Een echte aanrader als je in Noorwegen verblijft.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    10Fabienne04-08-2018

Top camping

Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaar en mooie schone camping. Onze kinderen hebben echt genoten van de kano’s en roeiboten en SUP boarden die ze kosteloos konden gebruik en ook de zwemvesten. Leuke speeltuin. Erg mooi uitzicht op de camping . Kookfaciliteiten goed. Zeer schoon sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Pleunemans30-07-2018

Prachtige ligging!

Prachtig gelegen camping in een rustig gebied buiten Olden. Er loopt een weg langs de camping, maar daar bleken we weinig last van te hebben. Mooiste plekken zijn aan het water, wat een mooi uitzicht!! Kindvriendelijke camping door gratis gebruik te kunnen maken van waterfietsen, kano’s, subboards en de watertrampoline. Ondanks dat het water echt koud is, heeft ons zoontje zich er prima vermaakt. Er is ook een leuke trampoline op de camping. Sanitair en keuken is super schoon, het wordt om de 2u schoongemaakt in de zomerperiode. Brood bij receptie te bestellen, daar verkopen ze ook wat andere etenswaren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Marion30-08-2017

Een geweldige plek en we gaan zeker snel terug.

Een super camping in een prachtig gebied. Allerlei waterattributen gratis te gebruiken. Zwemvesten gratis te gebruiken. Zelfs mijn pubers vonden het geweldig. Schoon sanitair. Klein winkeltje bij de receptie. Aardige eigenaars. Voldoende te zien en te doen in de omgeving. Heerlijk dichtbij een aantal fantastische gletsjers en de nieuwe skilift in Loen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Jos19-08-2017

Geweldige vakantie!

Fantastische camping! Wij zijn met ons gezin met kinderen tussen 10 en 14 een week op deze camping geweest en wij hebben ons prima vermaakt. Wij hebben hier een cabin gehuurd, deze was prima verzorgd en ingericht. Fantastische camping in een prachtig mooie omgeving. De mensen van de camping zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De faciliteiten (sanitair, wasruimte, stookplaats met barbeque, roeiboten, kano's etc.) op de camping zijn erg goed. Ik zou deze camping aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Petra&Marcel25-05-2017

Heel aangenaam

Hele nette camping! Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Huisje geboekt voor twee nachten. Huisje was net gerenoveerd, dus netjes en knus. Alles voor slapen en koken is aanwezig. Op de camping mooie sanitaire voorzieningen, ook vrij nieuw. Verder kun je er barbeqeuen en vuur maken op een daarvoor geschikte plek aan het water. Er liggen kano's die je zonder bijbetaling kunt gebruiken. Mooie uitzichten rond de camping, vanaf je overdekte terras kunnen genieten van de bergen en watervallen om je heen. Op onze doorreis een heel prettig rustpunt.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Gerwin Exters08-08-2016

Mooie en zeer nette camping. Mooie camping

Prachtig gelegen camping met zeer vriendelijke ontvangst. Gratis gebruik van roeiboten, kano's en bbq. Over het hele terrein staan picknicktafels die je bij je tent kunt gebruiken. Leuke speeltuin voor de kinderen. Sanitair is superschoon en de douches lekker warm (5 min voor 10 NOK). Absoluut een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Niko28-07-2015

Mooie, ruime en schone camping

De camping heeft 4 sterren en heeft ze allemaal meer dan verdiend. Sanitair is schoon, voldoende en nieuw. Koken kan in de gezamenlijke keuken. Plaatsen zijn vrij en ruim opgezet. Stroomvoorzieningen voldoende aanwezig. De ligging is prachtig aan het meer en tussen de gletsjers. Prima uitvalsbasis voor meerdere nachten. Kinderen kunnen er zich prima vermaken, je kunt er kano's huren, prima vissen etc. De gletsjers liggen zeer dichtbij en er zijn ruim 15 wandelingen in de nabijheid. Vriendelijke ontvangst, kleine campingwinkel met handige en broodnodige zaken. De prijs was prima, zeker achteraf. Wij vonden het zelfs goedkoop in vergelijking met vele andere, veel minder nette campings.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Ericaa15-07-2015

Fenomenaal!

Supercamping gelegen aan een meer met fenomenaal uitzicht. Prachtige plek. Vrije plaatsen. incl wifi. Sanitair schoon en netjes, zoals het hoort. Warme douche 10 NOK per 6 min. Waterdruk viel wel af en toe weg. Receptie staat bij betreden van het terrein niet aangegeven. Het is in t tweede gebouw. Campinggasten kunnen kostenloos gebruik maken van bootjes incl reddingsvesten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Camping Oldevatn info