Camping Oldevatn

17 reviews over Camping Oldevatn in het Nederlands

Top camping

Fabienne
4-8-2018

Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaar en mooie schone camping. Onze kinderen hebben echt genoten van de kano’s en roeiboten en SUP boarden die ze kosteloos konden gebruik en ook de zwemvesten. Leuke speeltuin. Erg mooi uitzicht op de camping . Kookfaciliteiten goed. Zeer schoon sanitair

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige ligging!

Pleunemans
30-7-2018

Prachtig gelegen camping in een rustig gebied buiten Olden. Er loopt een weg langs de camping, maar daar bleken we weinig last van te hebben. Mooiste plekken zijn aan het water, wat een mooi uitzicht!! Kindvriendelijke camping door gratis gebruik te kunnen maken van waterfietsen, kano’s, subboards en de watertrampoline. Ondanks dat het water echt koud is, heeft ons zoontje zich er prima vermaakt. Er is ook een leuke trampoline op de camping. Sanitair en keuken is super schoon, het wordt om de 2u schoongemaakt in de zomerperiode. Brood bij receptie te bestellen, daar verkopen ze ook wat andere etenswaren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Een super camping in een prachtig gebied. Allerlei waterattributen gratis te gebruiken. Zwemvesten gratis te gebruiken. Zelfs mijn pubers vonden het geweldig. Schoon sanitair. Klein winkeltje bij de receptie. Aardige eigenaars. Voldoende te zien en te doen in de omgeving. Heerlijk dichtbij een aantal fantastische gletsjers en de nieuwe skilift in Loen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige vakantie!

Jos
19-8-2017

Fantastische camping! Wij zijn met ons gezin met kinderen tussen 10 en 14 een week op deze camping geweest en wij hebben ons prima vermaakt. Wij hebben hier een cabin gehuurd, deze was prima verzorgd en ingericht. Fantastische camping in een prachtig mooie omgeving. De mensen van de camping zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De faciliteiten (sanitair, wasruimte, stookplaats met barbeque, roeiboten, kano's etc.) op de camping zijn erg goed. Ik zou deze camping aan iedereen aanbevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heel aangenaam

Petra&Marcel
25-5-2017

Hele nette camping! Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Huisje geboekt voor twee nachten. Huisje was net gerenoveerd, dus netjes en knus. Alles voor slapen en koken is aanwezig. Op de camping mooie sanitaire voorzieningen, ook vrij nieuw. Verder kun je er barbeqeuen en vuur maken op een daarvoor geschikte plek aan het water. Er liggen kano's die je zonder bijbetaling kunt gebruiken. Mooie uitzichten rond de camping, vanaf je overdekte terras kunnen genieten van de bergen en watervallen om je heen. Op onze doorreis een heel prettig rustpunt.

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooie en zeer nette camping. Mooie camping

Gerwin Exters
8-8-2016

Prachtig gelegen camping met zeer vriendelijke ontvangst. Gratis gebruik van roeiboten, kano's en bbq. Over het hele terrein staan picknicktafels die je bij je tent kunt gebruiken. Leuke speeltuin voor de kinderen. Sanitair is superschoon en de douches lekker warm (5 min voor 10 NOK). Absoluut een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie, ruime en schone camping

Niko
28-7-2015

De camping heeft 4 sterren en heeft ze allemaal meer dan verdiend. Sanitair is schoon, voldoende en nieuw. Koken kan in de gezamenlijke keuken. Plaatsen zijn vrij en ruim opgezet. Stroomvoorzieningen voldoende aanwezig. De ligging is prachtig aan het meer en tussen de gletsjers. Prima uitvalsbasis voor meerdere nachten. Kinderen kunnen er zich prima vermaken, je kunt er kano's huren, prima vissen etc. De gletsjers liggen zeer dichtbij en er zijn ruim 15 wandelingen in de nabijheid. Vriendelijke ontvangst, kleine campingwinkel met handige en broodnodige zaken. De prijs was prima, zeker achteraf. Wij vonden het zelfs goedkoop in vergelijking met vele andere, veel minder nette campings.

Gereisd Met partner in juli 2015

Fenomenaal!

Ericaa
15-7-2015

Supercamping gelegen aan een meer met fenomenaal uitzicht. Prachtige plek. Vrije plaatsen. incl wifi. Sanitair schoon en netjes, zoals het hoort. Warme douche 10 NOK per 6 min. Waterdruk viel wel af en toe weg. Receptie staat bij betreden van het terrein niet aangegeven. Het is in t tweede gebouw. Campinggasten kunnen kostenloos gebruik maken van bootjes incl reddingsvesten.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Anja Pieters
24-6-2015

Mooie rustige camping met werkelijk super schoon en goed onderhouden sanitair. Ligging is geweldig met uitzicht op het fjord. Vlak bij de gletscher Briksdalsbreen. Leuke maar vooral mooie wegen om te rijden in de omgeving. We hebben hier twee weken gestaan met veel regen en een gemiddelde temperatuur van 13 graden (en dat in juni) maar desondanks een geweldig mooie vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

bijzonder mooie en goede camping

T.van Kempen
19-6-2015

in plaats van 1 nacht zijn we 2 nachten gebleven op deze heerlijke mooie en rustige camping.

Gereisd Met partner in juni 2015

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oldevatn in Olden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oldevatn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.