Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag13°
8,8

4 reviews over Bed and Breakfast Nes Gard in het Nederlands

Huiselijk bed and breakfast hotel

ndompeling
21-8-2012

De entree lijkt net een museum, met allerlei oude gebruiksvoorwwerpen die in de diverse (eet)kamers staan. De kamers liggen in aparte 'huizen'. Het ziet er allemaal wat kneuterig uit, maar wel heel netjes.Niet alle kamers hebben eigen douche en toilet. De hartelijkheid van de eigenaar en het personeel was geweldig en heel persoonlijk. Het eten heel goed (geen keuze menu). De iegenaar luidde persoonlijk de etensbel!

Gereisd Met partner in augustus 2012

zeer degelijke B&B

Vandersteene
20-8-2012

Zeer mooie ligging aaneenfjord, de weg erlangs is soms storend, mooie tuin, de klanten worden er goed verzorgd. Eten in een gezellig kader.

Gereisd Met partner in Sun Jun 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige Ben B

Roxy
20-10-2011

Mooie B&B met mooie ligging aan het Lusterfjord. Vanuit onze kamer hadden we zicht op de waterval. Onze kamer was ruim en beschikte over een keukentje en een veranda. Iedere avond wordt er gezaamlijk om half 7 gegeten, 3 gangen. Echt verrukkelijk. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en ze hebben genoeg ideeen voor een dagje uit in de buurt. Een nadeel; het bed was iets te kort en dankzij het voetenbord dus niet zo lekker geslapen. Maar verder alleen maar lof over deze B7B

Gereisd Met partner in augustus 2011

Fantastische plekje

Esther
23-8-2011

Bed & Breakfast Nes Gard in Luster is geweldig gelegen aan het Lusterfjord met uitzicht op de ”Feigumfossen” waterva. De eigenaren zorgen ervoor dat je direct thuis voelt. Mooie kamers en zeer schoon. Ook ontbijt en indien erbij geboekt diner is uitstekend. Zelfs wanneer je een dagje op stap gaat kun je tegen een kleine vergoeding je eigen lunchpakket samenstellen. De tuin is een heerlijke plaats om de dag te beginnen (indien mogelijk) en te eindigen met een drankje of een kop koffie/thee. WIFI gratis maar alleen te ontvangen in het hoofdgebouw en in de tuin. Tip: Bezoek de gletsjer in het Jotunheimen National Park (je kan hier zelfs met een gids de gletsjer op)

Gereisd Met partner in juli 2011

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesStrijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Nes Gard in Luster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Nes Gard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.