Hotel Loenfjord

Hotel Loenfjord

9 reviews over Hotel Loenfjord in het Nederlands

Mooi hotel op rustige plek

Wendy
2-9-2013

Mooi gelegen aan een rivier. Dorp is rustig, maar je kunt wel een mooie wandeling langs het water maken. Er staan genoeg bankjes. Mooie lichte en moderne kamer. Bank en grote stoel, heerlijk! Vloerbedekking (hoogpolig) in de gang, waardoor weinig/geen geluid. Gangen zijn wel lang, als het tegenzit moet je ver lopen. Airco in restaurant kan koud zijn. Buffet prima, veel keuze.

Minpunt: er is geen afzuiging in de badkamer, dus na elke douchebeurt alles erg vochtig/nat.

schitterende ligging

jacco
23-7-2011

wij hadden een kamer met een schitterend uitzicht over het nordfjord.

het is een net hotel met nette kamers en een prima restaurant met heerlijke uitgebreide buffetten.

loen is een klein dorpje met weinig vertier , maar wel een prima plek om mooie (gletsjer-)wandelingen te maken.

Prima hotel met zeer ruime kamers

Marcel Roesink
19-8-2010

Ligging is afhankelijk van je eigen voorkeur. In de omgeving is weinig te beleven maar als je van wandelen houdt zijn diverse routes uitgezet.

Aanrader is een 'beklimming' van Scadia: van 0 naar ruim 1800 meter. Geweldig uitzicht maar wel een tocht waar uithoudingsvermogen voor nodig is.

We hebben een aantal aanbieders voor Loenfjord voor je op een rij gezet:

super lekker eten, goed verzorgd hotel

Erik R
11-8-2010

We hebben met 2 personen een 21-daagse rondreis door Norwegen gemaakt en hebben dus diverse hotels bezocht. Dit hotel was duidelijk het beste, vooral het buffet 's morgens en 's avonds waren fantastisch. Verder hadden we vanuit de kamer uitzicht op het fjord, gewoon geweldig. Een aanrader voor iedereen!

Nooit meer!

M.Hoevenaars
6-8-2010

1e keer was de gegrilde pork niet gegrild maar het leek wel gestoomd en veel te droog en na het prima voorgerecht "aspergesoep" was dit een enorme tegenvaller.

Na een nieuwe poging weer een prima voorgerecht "gama's" viel de peperbief erg tegen (veel te hard) en zeker ook de sterke mediterane groente waren te nadrukkelijk aanwezig en niet lekker.

Een hotel om terug te keren

Renate van Delft
5-2-2010

Niet zo duur als het hotel aan de overkant. Wel prima kamers, eten en vriedelijk personeel. Wel vaak druk tijdens de buffetten, maat nooit tekort aan voedsel.

De moeite waard

Simone
17-8-2009

Het Loenfjord Hotel in Loen verdient een goede beoordeling. Alle kamers liggen op de begane grond en de meeste kamers hebben uitzicht op de rivier of het fjord. De kamers zijn prima verzorgd, de badkamer is wat ouder maar voldoet prima. De service is wat zakelijk maar zeker vriendelijk. We hadden half pension geboekt en daar hadden we zeker geen spijt van. Het eten is prima. Zowel het ontbijt als het diner is in buffetvorm en van uitstekende kwaliteit. Het Loenfjord Hotel is van dezelfde eigenaar als het tegenoverliggende Hotel Alexandria. Je kunt gebruik maken van de faciliteiten van Hotel Alexandria (zwembad - spa etc.)

De omgeving is prachtig. Het hotel biedt de mogelijkheid tot het huren van fietsen. Dat is bij mooi weer zeker de moeite waard.

Vanuit het hotel kan je enkele gletschers bezoeken/ bekijken. We hadden een mooie kamer met zicht op de rivier. De vis bij ontbijt en avondeten was heerlijk. Het toetjesbuffet tongstrelend. In Loen aten we de lekkerste aardbeien zo van het land.

2008

zeker 3 sterren waard

Stefaan & Sandra
22-8-2008

Wij hebben hier 2 nachten gelogeerd en waren heel tevreden. Het eten is zowel 's morgens als 's avonds in buffetvorm en is heel uitgebreid en heel lekker. Combinatie van typisch Noorse gerechten, maar ook meer de Duitse/Belgische/Nederlandse keuken.

De kamers zijn voldoende groot en mooi verzorgd. Als je kamer uitgeeft aan het meer, heb je een prachtig en rustgevend uitzicht.

Het personeel is correct en vriendelijk.

De ligging is ook ok, centraal gelegen, en startpunt van toeristische bezienswaardigheden (oa. Briksdalbreen)

We hebben een aantal aanbieders voor Loenfjord voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loenfjord in Loen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loenfjord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.