Pension Loen Pensjonat

Pension

1 review over Pension Loen Pensjonat in het Nederlands

Ouderwets ingericht, maar goed pension.

Marion
16-8-2010

Het pension ligt net een stukje hoger waardoor je een geweldig uitzicht hebt over Loen en een arm van het Nordfjord. Vanuit Loen kan je diverse uitstapjes en/of wandelingen maken in de omgeving.

Wij zijn 4 nachten in dit pension verbleven en hadden een kamer met keukentje. De inrichting is heel ouderwets, maar wel zuiver dus goed.

In de grote hotels in Loen en Olden betaal je het dubbele voor een overnachting.

Ze proberen wel wat extra's te verdienen door het ontbijt aan te bieden tegen een extra prijs per persoon. Dus niet inclusief bij de logies.

Er is draadloos internet aanwezig, maar helaas geen tv. (Op onze kamer.)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Loen Pensjonat in Loen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Loen Pensjonat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.