Vakantiehuis

12 reviews over Vakantiehuis Hogrenning in het Nederlands

Sprookjes locatie

Fam. van Barneveld
29-11-2011

Huisje Fjordblikk II is een mooi knus huisje, pal aan het Lovatnet. Niet groot, maar gezellig Noors (veel hout) met houtkachel en een prachtig uitzicht op de tegenover gelegen bergen. Dit plaatje maakt het echt een sprookje; de rust, de bergen en de watervallen aan de overkant van het water. De gletsjer kun je zelfs over de bergkam zien komen. Het water is best koud, maar de kinderen hebben er heerlijk in gezwommen, en natuurlijk gevist. De laat ondergaande zon maakt het plaatje 's avonds prachtig. De gletjer aan het einde van het dal is zeker de moeite waard, leuk voor de kids. Daarna is het heerlijk toeven bij het restaurant aan het meer, dat overigens ook eigendom is van de eigenaar van het huisje. Ik denk wel dat Fjordblikk II en I de mooiste huisjes zijn; de hoger gelegen huisjes zagen er klein uit. Ons huisje had zelfs een wasmachine. Verder was het schoon en gezellig ingericht. Niet modern, maar wel Noors. Wij zouden graag nog eens terug gaan naar deze sprookjesachtige plek!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Sprookjeslocatie

Fam. van Barneveld
22-11-2011

Juli 2011 hebben wij één week in Fjordblikk II geboekt. We hebben het er echt super gehad. het huisje is heerlijk knus, met eenzelfde inrichting. Het is zeker niet strak en modern ingericht, maar wel netjes en schoon. Natuurlijk alles van hout, zoals het "hoort" in Noorwegen. Er is een gezellige houtkachel, waarvoor de vriendeljke eigenaar (als je erom vraagt) voor weinig geld een hele grote zak hout komt brengen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Muf-kringloopwinkel-huisje in prachtige omgeving

maja
24-10-2011

Muf- piepklein met te veel minder dan kringloopwaardige oude troep ingericht huisje. Het stond er propvol mee. Vieze kleedjes, gordijnen, stoffige kunstbloemen. "Badkamer" niet waard zo genoemd te worden. Onvoldoende serviesgoed. Wat er was, was gehavend. Hoofdkussen met gaten waar de vulling uitpuilde. Achterstallig onderhoud sinds zeker 40 jaar. Kortom nooit meer! Ondanks de prachtige locatie. Echt zonde dat dit huisje niet eens wordt gerestaureerd en dat de eigenaar niet eens een frisse inrichting aanschaft bij Ikea.

Gereisd Met partner in juni 2011

Prachtige omgeving

Fam van Roosendaal
18-9-2011

We hadden een klein hutje (te klein) heb zelfs nog een extra stoel moeten vragen omdat er maar 2 stoelen waren en wij met z'n drieen waren. (2 volw en 1 kind). Volgens eigenaar is dit een fout van OAD, zij verhuren dit huisje aan kleine gezinnen terwijl de eigenaar al eerder heeft aangegeven dat het voor 2 personen is. Maar goed, we waren er in principe alleen maar om te slapen. Vandaag de wat lage score voor inrichting en ruimte. Wat wel erg vervelend was, was dat het huisje niet schoongemaakt was. Er zat schimmel in de koelkast en tandpasta resten in het fonteintje. Volgens eigenaar communicatiefout met schoonmoeder, we kregen een zak hout voor de kachel cadeau omdat het niet goed schoongemaakt was. De omgeving maakte veel goed, prachtig!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

Betoverende locatie, maar smoezelige huisjes

Jeroen
30-12-2010

De vakantiehuisjes liggen schitterend aan het gletsjermeer. Of de lucht nu stralend blauw is of er hangen nevelflarden boven het meer, het betoverende uitzicht verveelt nooit.

De afwerking van de huisjes is matig, waardoor bijvoorbeeld de badkamer nooit helemaal fris aanvoelt, hoe hard je ook schrobt. De smoezelige vloerkleden en gordijnen dragen ook niet bij aan het hygiënische gevoel. Bij vol gebruik van het elektrisch fornuis slaat consequent de stop door, dat hoort natuurlijk ook niet zo.

Gelukkig maakt de onwaarschijnlijk mooie locatie veel goed.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Prachtige ligging, beter kan niet!!!

Hans
14-9-2010

Wij hadden het iets ruimere Utsikten I. Dit huisje is een slag groter dan no II, het heeft oa twee slaapkamers. Maar het blijft een relatief klein huis. Badkamer was wel wat amateuristisch aangelegd. En jammer dat in de keuken zo weinig bestek en glazen en bekers aanwezig waren. Maar voor de rest: TOP! Heerlijk huis met fantastisch uitzicht op het meer, de gletsjer en watervallen. Beter kan bijna niet. Wij vinden Utsikten I de beste keuze (Utsikten II is blijkbaar te klein), de huizen beneden liggen weliswaar vrijwel direct aan het water maar van bovenaf kijk je toch op die huizen (minder privacy). Maar het gaat hier maar om totaal 4 huisjes en er komt natuurlijk een rustig publiek. 's Avonds is het helemaal stil, je hoort niets. De omgeving is fantastisch (zie mening bij het plaatsje). Langs parkje loopt weggetje waarover 3 auto's per uur komen die langszaam rijden. En 's avonds komt er helemaal niets meer over. Bij parkje hoort roeiboot die iedereen kan gebruiken. TOP TOP TOP.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Mooi gelegen huisjes

m van essen
9-9-2010

De huisjes zijn erg mooi gelegen. Wij zaten alleen in huisje utsikten 2. Dit huisje is toch wel erg krap, vooral omdat het ook nog eens helemaal is volgepakt met 2 tafels en nog wat stoelen/banken. Het huisje was niet schoon en het uitzicht vanaf het terras was super, maar vanuit het huisje stukken minder. Dit laatste omdat midden in ons uitzicht berken stonden. De andere huisjes leken overigens wel een mooi uitzicht te hebben. De omgeving was fantastisch.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Droom!

Nienke
24-8-2010

Dit is werkelijk de mooiste bestemming waar wij ooit zijn geweest! Wij hebben in Fjordblik II gelogeerd, op zich niet geweldig groot, maar wel een huis met wasmachine en op slechts 5 meter van het Lovatnet! We konden gratis gebruik maken van een roeibootje met reddingsvesten. Hogrenning ligt op de route naar het Kjendallsbreen, beslist de moeite waard. De weg vanaf Loen is wel vrij smal, maar dat tref je vaker aan als je in Noorwegen bent. Echt supergaaf!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Super week, veel forel.veel uitstapjes.

J Tjasssing
21-1-2010

Perfecte locatie aan het meer,prima visstek,dicht bij gletsjers, mooi wandelgebied.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

fantastisch!!!!!

hennie de Vries
18-6-2009

We zaten in Fjordblikk nr 1 aan het water. Veel privacy. Fantastisch uitzicht op de berg voor je. In juni zelfs nog sneeuw op de berg. Mooi aan het meer. Mooi weggetje ernaar toe. Veel mogelijkheden in de omgeving,met cruise schepen in Olden en zomerskien op de Strynefjellet . Mooie vergezichten op de fjorden.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Hogrenning

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hogrenning in Loen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hogrenning zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.