Sorteren

Reviews over Lavik

Super hotel

Mariska
    18-6-2016

Schitterende wandelingen bij het hotel, goede informatie, wegbreng service, goed eten vooral dagmenu,

Super echt een aanrader!

Dijkstra
    30-8-2011

Wij waren onderweg van Geiranger naar Bergen en konden geen hutjes meer vinden. We hebben toen om hulp gevraagd bij hotel Lavik en kregen van de vriedenlijke Nederlandse eigenaar gelijk hulp aangeboden.

Hij had een kamer voor ons, helemaal top!

De verbinding van Lavik naar Bergen is zeer goed te doen, het hotel ligt naast de veerboot.

Uitstekend hotel met heerlijk eten

Dijkman
    30-6-2011

In het Lavik fjord hotel 2 nachten mogen verblijven.

Prima hotel, mooie pas gerenoveerde kamers met grote badkamer. Hotel ligt op een mooie locatie aan het Sognefjord.

Mooie wandelroutes in de omgeving, waar de Nederlandse eigenaren je naar toe willen brengen.

Keuken is uitstekend! Ontbijt is goed en's avonds meer dan lekker gegeten.

hartelijk

wendy
    27-7-2008

Hotel met prachtige ligging.

Eigenaar en familie zijn zeer hulpvaardig en vriendelijk! Wij hebben een hele fijne tijd in dit hotel gehad.

Ook 2 prachtige wandelingen gemaakt vanuit dit hotel.

Het eten is ook prima en er is een gezellige 'woonkamer' met mooi uitzicht op het fjord. Aanrader!