Camping Vindedal Camping og Hytter

Meer camping info

13 reviews over Camping Vindedal Camping og Hytter

• 2018
      9Joyce V28-08-2018

Heel fijn huisje (wij hadden nr 2 volgens mij) met prachtig uitzicht op de (uitloper) Sognefjord. Dichtbij schoon toiletgebouw. Zeer vriendelijke eigenaren. Leuke wandelingen in Laerdal (vraag ernaar bij de receptie). Ook een aanrader voor vogellaars! Notenkraker, sijs, glanskop, .... vanalles! We hebben hier 4 nachten heerlijk genoten en komen hier zeker nog eens terug :)

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Brun22-07-2018

Een aanrader!

Dit is een aanrader, wat een mooie ligging. Rustig en ruim, een aantal huisjes en kampeerplaatsen. Vriendelijke eigenaar en Nederlands echtpaar dat helpt. Schoon en prima sanitair.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Els16-08-2017

Prachtige week beleefd zowel op de camping als in

Prachtige ligging met vrij uitzicht op Sognefjord!!Heel mooi terrein en zeer mooie hytte!!Aardige behulpzame eigenaar en Nederlands echtpaar dat assisteert!!Een echte aanrader!!

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2017

• 9Vincent31-10-2016

Geweldige camping!

Na in 2009 hier ook al eens geweest te zijn; nog eens aangelegd, de tijd heeft hier stil gestaan, er is niet veranderd, Rust, ruimte, een fenomenaal uitzicht, behulpzame eigenaar die ondersteund wordt door nederlands pensionisten echtpaar. Voor rustzoekers is dit een aanrader, geen jachtige campers die sávonds tot diep in de avond aan komen en sóchtends voor dag en dauw weer van de camping racen om hun tienduizend k door scandinavie vol te maken en niets gezien te hebben! En voor de vogelaars onder ons is dit echt Walhalla, met een groep Notenkrakers op de camping en verder nog talloze soorten. Dit is een fantastische plaats!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Gezin uit Amsterdam15-08-2016

Unieke camping - prachtig uitzicht en ruimte

Wat een parel is deze kleine camping. Vanaf het hele tentenveld prachtig uitzicht over de Sognfjord. Aardige Noorse eigenaar en een Nederlands echtpaar werkt er ook in het hoogseizoen. Wat heerlijk om in het Nederlands telefonisch te kunnen reserveren! De camping verhuurt ook hutten. Heerlijke rustige camping, met schoon sanitair. Veel mogelijkheden in de omgeving: van zwemmen of vissen in de privéhaven van de eigenaar, tot een tocht over de Auerlandsfjellet, naar de Borgund Stavkerk of de gletsjer Nigaardsbreen. Kortom: een aanrader!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9gezin uit Tilburg12-07-2014

Fantastisch uitzicht, rustig plek

Wat een mooie camping! Wij hadden een hytte (nr 5) met een fantastisch uitzicht over het fjord! Deze camping ligt wat hoger op een zeer rustige plek, maar toch dicht bij het startpunt van de prachtige Nationale Toeristische Route ''Aurlandsfjellet" tussen Laerdal en Aurland. Ook het mooie dorpje Laerdal ligt op een afstand van ongeveer 10 minuten rijden. De huisjes zijn heel mooi en de prijs is heel redelijk! Sanitair is eenvoudig, maar heel schoon. De vriendelijke Noorse eigenaar, wordt in de zomermaanden door een zeer gastvrij en enthousiast Nederlands echtpaar ondersteund. De website van de camping is zeer beperkt, maar laat je hierdoor zeker niet afschrikken. Wij vonden het een van de mooiste campings op onze rondreis. De camping is niet/lastig bereikbaar voor caravans ivm de (laatste meters) steile weg er naar toe. Deze is overigens met een personenauto prima te rijden.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Jos & Wil24-06-2012

Idyllisch!

In juni hebben we drie nachten op deze camping gebivakkeerd en genoten van de prachtige ligging. Wij kampeerden op een langwerpig veldje met fantastisch uitzicht op het sognefjord. De camping ligt aan een doodlopend weggetje. Zeer vriendelijke campingeigenaar. Sanitair is ouderwets maar goed schoongehouden. Wij vonden het sanitairgebouw charmant. De camping beschikt over hutten die je kunt huren. Deze staan op wonderbaarlijk prachtige plekjes, schoon maar zijn ook erg gedateerd. Dit alles gecombineerd met een prachtige omgeving (aurlandsfjeld, naoroyfjord, eindeloze wandelmogelijkheden) maken dat wij hier zeker zullen terugkomen. (De camping is ongeschikt voor grote campers en autoos met caravan vanwege een stijle helling voordat je op de camping komt. Wellicht wel bereikbaar met vierwielaandrijving).

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Sanna13-08-2008

Mooi gelegen hytter aan fjord

's morgens en 's avonds zwemmen met een beetje geluk de bruinvissen voorbij. Ligt niet aan doorgaande weg, maar gunstig t.o.v. Aurlandsvegen/Flam/Borgund.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008