We hebben een aantal aanbieders voor Laerdal voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Laerdal voor je op een rij gezet:

Reviews over Laerdal

Leuk dorp aan het einde van de fjord

Peter,
    14-8-2014

Laerdal is een gehucht met houten huizen uit de 18e en 19e eeuw en ligt aan het einde van een van de aftakkingen van de Sognefjord. Langs het gehucht stroomt een zalmrijke rivier. Verder is de tocht over de bergpas van Laerdal naar Aurland een aanrader. Alleen zomers open ivm sneeuw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Gezellig druk!

fam_klaver,
    17-12-2012

Laerdal ligt aan het beroemde Sognefjord. Prima uitgangspunt voor een bezoek aan Jotunheimen N.P., Jostedalsbreen gletsjer en Flam spoorweg. In het centrum van Lardal is een straatje met huizen van meer dan 200 jaar oud. Deze zijn een beschermd stadsgezicht. Er zijn ook winkeltjes en ateliers.

de kade lopen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2006

laerdal is een oud en gezellig plaatsje, de omgeving is en

gerda dullaart,
    25-6-2007

laerdal is een oud en gezellig plaatsje, de omgeving is prachtig, en een mooie uitvals basis om verschillende andere plaatsjes te bezoeken .de natuur is prachtig, als je van rust en natuur houdt is dit een geweldige plaats

Gereisd anders in juni 2007
Laerdal scoort een 7,8 uit 10, op basis van 12 reviews