Reviews over Laerdal

Joyce V
    28-8-2018

Heel fijn huisje (wij hadden nr 2 volgens mij) met prachtig uitzicht op de (uitloper) Sognefjord. Dichtbij schoon toiletgebouw. Zeer vriendelijke eigenaren. Leuke wandelingen in Laerdal (vraag ernaar bij de receptie). Ook een aanrader voor vogellaars! Notenkraker, sijs, glanskop, .... vanalles! We hebben hier 4 nachten heerlijk genoten en komen hier zeker nog eens terug :)

Een aanrader!

Brun
    22-7-2018

Dit is een aanrader, wat een mooie ligging. Rustig en ruim, een aantal huisjes en kampeerplaatsen. Vriendelijke eigenaar en Nederlands echtpaar dat helpt. Schoon en prima sanitair.

Leuk!

Noor
    19-8-2017

Wij hadden een huisje gehuurd via touroperator. Dit was prima. Een slaapkamer en een slaapbank, maar er zijn ook andere varianten. Omgeving is prachtig, middenin het fjord, en genoeg te doen in de omgeving. Ook in Laerdal zelf is een leuk stadje met supermarkten en het zalm-centrum.

Prachtige week beleefd zowel op de camping als in

Els
    16-8-2017

Prachtige ligging met vrij uitzicht op Sognefjord!!Heel mooi terrein en zeer mooie hytte!!Aardige behulpzame eigenaar en Nederlands echtpaar dat assisteert!!Een echte aanrader!!

Geweldige camping!

Vincent
    31-10-2016

Na in 2009 hier ook al eens geweest te zijn; nog eens aangelegd, de tijd heeft hier stil gestaan, er is niet veranderd, Rust, ruimte, een fenomenaal uitzicht, behulpzame eigenaar die ondersteund wordt door nederlands pensionisten echtpaar. Voor rustzoekers is dit een aanrader, geen jachtige campers die sávonds tot diep in de avond aan komen en sóchtends voor dag en dauw weer van de camping racen om hun tienduizend k door scandinavie vol te maken en niets gezien te hebben! En voor de vogelaars onder ons is dit echt Walhalla, met een groep Notenkrakers op de camping en verder nog talloze soorten. Dit is een fantastische plaats!

Laerdal scoort een 7,8 uit 10, op basis van 12 reviews