9,6

19 reviews over Camping Jostedal Camping in het Nederlands

Fijne camping in mooi en rustig dal

Pleunemans
30-7-2018

Fijne camping in prachtig en rustig dal. De mooie plekken met schaduw waren snel vol, dus kom op tijd voor een goede plek in de zomervakantie. De rivier naast de camping is niet om in te zwemmen, maar er is wel een klein strandje waar gespeeld kan worden. We hebben wel een raft tour op de rivier gedaan, via Icetroll. Wij hebben ook de motorboat and glacier hike gedaan met Icetroll, erg leuk! Het dal is rustig en heeft mooie plekken voor wandelingen. Sanitair is nieuw en schoon, de keuken is ruim en heeft binnenruimte en terras om je eten op te eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch en zeker nog een keer

Andre
16-6-2018

De camping van het internet geplukt op het moment dat we bij de Trollstigen waren en een slaapplaats zochten voor de nacht en op weg naar het zuiden. Het was duidelijk dat we niet voor 21 uur aan zouden komen maar na telefonisch contact met Astrid heeft zij er voor gezorgd dat de sleutel en de deur van de Hytte zat en de douchemunten ook klaar lagen. De Hytte was uitstekend verzorgd en het sanitair heerlijk schoon. Met name de service en het enthousiasme van Astrid die met haar man de camping beheert is onbeschrijfelijk. De omgeving is supermooi en Astrid kan daar zeer enthousiast over vertellen en informeren. Absoluut een aanrader!!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Voortreffelijk

Jos en Wil
11-7-2017

Camping Jostedal is een bijzonder gastvrije camping in een weergaloos mooie omgeving. Naast verwarmd en netjes sanitair beschikt de camping over een fijne ontmoetingsruimte annex kook en afwasruimte. Informatie over wandelingen, bezoek aan de gletsjer, kajakken e.a. vind je op de camping. Vragen hierover beantwoord de eigenaresse met enthousiasme. De camping beschikt over wifi. Vanwege het grote aantal bezoekers is de wifi soms overbelast. Het sanitair is uitstekend maar, met veel gasten, niet groot. Dat kan in het hoogseizoen een knelpunt zijn.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Jostedal Camping voor je op een rij gezet:

Alleen maar positief over deze locatie. Wat een schitterende plek met een fantastisch uitzicht. Besneeuwde bergtop, watervallen, rivier en dat alles gelijk voor je deur. En dan heb ik nog niet eens gesproken over de mooie 4 kamer woning. Deze woning is van alle makken voorzien en zo groot en ruim. En dan de lieve behulpzame eigenaresse Ingrid. Wat een schat is dat. Ze doet al het mogelijke om het je nog aangenamer te maken.Echt een aanrader. 1 nadeel van deze locatie is de 25 km lange weg die je naar deze locatie moet rijden. Om even terug te gaan naar de "bewoonde wereld" moet je deze weg wel weer helemaal terug rijden.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

mooie Camping met vriendelijke gastvrouw

Hans en Siepie Kroese
1-2-2017

De camping is wat ons betreft minder geschikt voor gezinnen met kinderen maar voor rustzoekers en wandelaars is het een goede uitvalbasis en aan te bevelen camping met heel goede sanitaire voorzieningen en met mooie verblijfsruimte om te koken en te eten en als je wilt ook nog TV kunt kijken.

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooie camping midden in de natuur.

Marcel
24-7-2016

Mooie vlakke camping waar een snelstromende rivier achter langs loopt. Langs me rivier mogelijk tot kampvuur stoken. Camping ligt vlak bij meerdere gletsjers. Het maken van langere dag(wandel)tochten viel ons een beetje tegen, de maximale lengte was ongeveer vier uur. Geen rondwandelingen, alleen heen en zelfde weg terug. Sanitair is schoon, maar wanneer camping vol is staat er vaak een wachtrij. Eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Weinig mensen die meerdere dagen staan, vaak komen ze laat en vertrekken de volgende morgen vroeg. Voor kleine boodschappen is er een winkeltje op 150m lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische mooie plek in het Jostedal

Noorwegen fan
16-7-2016

Fantastische mooie plek in het Jostedal deze camping onringd door bergtoppen met sneeuw. Vlak bij de gletsjers ligt hier edn juweeltje van een camping . Op een vlak terrein met grasland ook verharde plekken aanwezig. H Gelegen aan een snelstromende water geschikt voor meerdere sport beoefeningen . Subliem schoon sanitair en net zo onderhouden Nog niet ontdekt door grotere groepen . De zeer bedreven en behulpzame eigenaresse kan je in verschillende talen te woord staan en is uiterst bekwaam vriendelijk en behulpzaam voor al haar gasten. Wifi op het heke terrein. Ook huisjes aanw . Kleine supermarkt op loop afstand. Kortom de Place to Be voor al je uitstapjes in het Jostedal . Grandioos. We hebben aardig wat campings bezocht in Noorwegen maar deze is een aanrader op elk front . Ook de prijs is oke

Gereisd Met partner in mei 2016

Fantastische camping, mooiste in heel Noorwegen.

Adrie en Henk
21-7-2015

De camping ligt prachtig met schitterende uitzichten op de bergen. Vlak bij de camping is een supermarkt die iedere dag vers brood heeft. Er zijn heel veel wandel mogelijkheden en diverse gletsjers kun je bezoeken. Het servicehuis is werkelijk fantastisch met prachtige douche- en toiletruimtes. Ook kun je er koken en eten in een grote, prima verzorgde ruimte. De eigenaresse is een schat van een vrouw die altijd voor iedereen klaar staat met tips en antwoorden op de vele vragen die gesteld worden. Absoluut zeker een camping om vaker te bezoeken.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goede camping

Dirk en Jaan
30-5-2015

Wij komen al 26 jaar in Noorwegen en nergens is zo'n schone en van alle gemakken voorziene camping te vinden als hier in Gjerde. In de directe omgeving zijn veel mogelijkheden voor activiteiten, zoals kajakken, gletsjertochten en wandelingen. Het uitzicht op de omringende bergen is schitterend. Op een paar minuten lopen is er een supermarkt. Dit alles is onder de bezielende leiding van de zeer vriendelijke Astrid, voor wie geen moeite te veel is om het haar gasten naar de zin te maken.

Gereisd Met partner in mei 2015

Fantastische ervaring

Suzanne
20-10-2014

Ontzettend vriendelijke eigenaresse. Met een groep van 8 personen kwamen we pas om 12 uur savonds aan maar dit was geen probleem. Alles werd fantastisch uitgelegd en we zijn enorm goed geholpen met tips voor onze verdere reis. Ongelofelijke mooie locatie en heel dichtbij de gletsjer van Nigardsbreen. Mooie en schone sanitaire voorzieningen. Grote keuken met eettafels in het hoofdgebouw waar je zelf een prima maaltijd kan koken. Absoluut een aanrader

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jostedal Camping in Jostedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jostedal Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.