We hebben een aantal aanbieders voor Jostedal voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Jostedal voor je op een rij gezet:

Reviews over Jostedal

Goede plek om diverse gletsjertochten te maken

Mevrouw Vis
    18-8-2013

Vanuit Jostedal rijd je binnen korte tijd naar diverse gletsjers. Wij hebben de gekozen voor de combinatie kajakken en gletsjerlopen bij Styggevatn. Een onvergetelijke ervaring!

Het kajakken in de buurt van de gletsjer en vervolgens lopen op het ijs van de gletsjer was super! De kleur van het water en de gletsjer heeft een groen / blauwige kleur, erg mooi.

Gereisd Met partner in augustus 2013

adembenemend uitzicht

M. Ackermans
    28-8-2012

Dit is zonder twijfel één van de mooiste plekjes van Noorwegen. De Jostedal camping ligt in een groen dal omgeven door gletschers. De Bergsetbreen en Nigardsbreen liggen op slechts enkele minuten rijden van de camping. Astrid, de campingeigenaresse, is een geweldige gastvrouw en kan je precies vertellen wat je moet zien in de omgeving. De hutjes zijn eenvoudig, maar met zorg ingericht. Ook met caravan of tent kun je prima op de Jostedal camping terecht. Kortom een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2012

Rust

Marion
    16-8-2010

Gelegen aan de oostkant van de Jostedalsbreen kom je terecht een een heerlijke oase van rust. De meeste touristen gaan voorbij aan dit dal. Toch zijn mensen genoeg om het gezellig te maken. Het is een mooi gebied waar je prachtige wandelingen kan maken.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jostedal scoort een 8,9 uit 10, op basis van 7 reviews