Camping Viking

CampingWeer vandaag17°14°
Camping Viking
5,5

4 reviews over Camping Viking in het Nederlands

Duur plekje met gedateerd sanitair

Pieco
4-9-2015

Op zich wel een leuke kleine terrascamping, maar vlak aan de weg.

Prachtig uitzicht over de Fjord.

p_venema
13-1-2014

Op zich een leuke kleinschalige camping, die het echter presteerde om in een jaar tijd de prijs met 60% te verhogen zonder ook maar iets te verbeteren!!

Leuke doortrek camping

E.
13-8-2011

Camping zag er niet echt heel gezellig uit, hutjes daarintegen waren erg leuk met prachtig uitzicht. Goed betaalbaar ook. Sanitair was netjes, soort badkamers. Ligt wel vlak langs de weg maar dat was niet hinderlijk, zeker niet als je in een hutje zit. Bij de receptie een klein cafétje met terras. Gratis internet!

Eenvoudige camping

P.Venema
14-6-2010

Ligt vlak aan de weg, maar niet hinderlijk. Pracht uitzicht over de fjord.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Viking in Innvik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Viking zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Viking scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.