Camping Sandvik

21 reviews over Camping Sandvik in het Nederlands

Matig

Karsvink
12-8-2017

Prima uitvalsbasis om het Sogne-Lusterfjord gebied te verkennen. Inkoopmogelijkheid op loopafstand. Zo op het oog luxe sanitaire voorzieningen. Maar dat zegt niets over de hygiene hiervan. En dat kon ons inziens veel beter. We misten de persoonlijke betrokkenheid en passie van een campingbeheerder/verantwoordelijke en hadden het gevoel dat de camping "bijzaak" was in het gehele aanbod. (Hotel, restaurant, cabins). Dat blijkt o.a. uit de beperkte receptieopeningstijden en minimale toezicht/aandacht.

Vreselijk

J.P.
11-8-2017

Een ontzettend mooie locatie, maar dat was ook alles. Het huisje was niet goed schoon en zeer verouderd. Ook ontbraken er allerlei spullen. De douche was stuk en na afloop was het één groot waterballet. Clubcamp Sandvik dus absoluut overslaan!

Armoedig

Mw van de Kamp
7-8-2017

We hadden een cabin met eigen douche en toilet. Wel redelijk schoon maar heel klein, weinig spullen en bedden zeer matig. Omgeving fantastisch wat natuurschoon en wandelsport betreft.

Niet meer aan denken.

Wim
    3-8-2017

Sfeerloze camping met vettige hutten. Geen aan- maar een afrader. Overigens: dat de herentoiletten stinken, ligt natuurlijk niet alléén aan die - toen wij er waren - aan die niet supergemotiveerd ogende jongeman die er moest schoonmaken. Als je begrijpt wat ik insinueer.

En doorreizen maar...

Marc
    2-8-2017

We hebben hier 2 nachtjes geslapen in een cottage.

De cottage was op zich best schoon maar de bedden waren een waar drama.

Zowel de bedden als de slaapbank zijn echt slecht!

Verder te weinig borden en bestek. Alles was voorzien voor 3 personen terwijl we toch echt met z'n vieren waren.

Gelukkig hadden we zelf genoeg spullen bij zodat we hier geen last van hebben gehad.

De camping is een mooie uitvalsbasis voor naar de gletsjer te gaan, dat is dan ook echt een aanrader.

Oude reviews (archief)

Verschrikkelijk

pluscamp sandvik gaupne
    26-8-2016

Pluscamp Sandvik heeft echt veel te kleine hutjes, met te weinig stoelen voor 4 personen, te weinig bestek en het was er vies toen we aankwamen. Mijn man moest op een slaapbank slapen in de woonkamer (of wat er voor doorging) en toen we er iets van zeiden kregen we als antwoord "je hebt het er maar mee te doen'.

Heel vies sanitair

Mies
          25-7-2016

Leuk: Veel kinderen, centrale ligging tov jostedal, nigardsbreen sognefjord Het lustrabad, maar ook het lusterfjord zelf was heerlijk zwemwater.

Trekkershut voor 4 prsonen was zeer basic, bedden waren slecht, dun matrasje op een plank.

Het toiletgebouw was vies; Het stonk, aangekoekte toiletbrillen, overlopend doucheputjes. Werd 1 x per dag "schoongemaakt" dwz afval emmertjes geleegd en de vloer gedweild. De brillen en de stank waren nadien nog net zo aanwezig. Na melding hierover, geen verbetering gezien. Nog nooit zo gezien en meegemaakt in Noorwegen

We zijn na twee nachten weer vertrokken;

Heerlijke plek!

S. Moes
          16-8-2015

We kamperen al 40 kaar in Noorwegen en vinden dit een van de betere campings! Modern sanitair, kook- en eetkeuken met tv. Gratis WiFi en dit alles voor NOK 260 voor tent en 2 personen.

Goede plek

Marcel
          6-8-2015

We zijn hier 3 nachten gebleven in een hut. Deze was ruim en schoon. Alles netjes in orde. Er is op 600 meter een perfect binnenzwembad en ook 2 supermarkten. De grotere hutten liggen ruim. De kleinere wat korter op elkaar. Voor wat betreft Campers en tenten wel een echte doortrek plek maar dat vonden wij niet storend. Al met al een aanrader.u

Een maal maar nooit meer

John
          22-9-2013

Op deze camping Sandvik in Gaupne is in september geen winkel of receptie open. Naast de receptie hangt een telefoon om contact op te nemen met het nabij gelegen hotel, waarna iemand naar de camping komt. Het hutje lag in een modderig paadje. Het hele terrein staat vol met appelbomen, welke vallende appeltjes op het dak van het hutje een enorme knal veroorzaken. In onze regenachtige periode werd het sanitair 1 maal schoongemaakt, veel te weinig.

Vanuit de camping loop je binnen 10 minuten naar het winkelcentrum in het dorp. De camping ligt niet direct aan het fjord en naast het winkelcentrum is er verder geen bezienswaardigheid (op de kerkjes na)

We hebben een aantal aanbieders voor Sandvik voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandvik in Gaupne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandvik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandvik scoort een 5.55 uit 10 op basis van 21 reviews.