Hotel Flámsbrygga

4 reviews over Hotel Flámsbrygga in het Nederlands

zeer goed hotel

Vandersteene
19-8-2012

Kamers kijken uit op de fjord, kamer met balkon, leuk restaurant

Mooie lokatie maar...

Fam. Gelders
6-9-2011

Flamsbryggahotel is ook genaamd het Furukroahotel. Geweldige ligging aan het fjord c.q. het haventje.

Wij hadden helaas de pech dat de twee nachten dat wij er sliepen luidruchtige drinkende mensen buiten voor de bar van het hotel stonden, tot diep in de nacht. Slaapgebrek en ergernis dus.

Flamsbrygga is the place to stay

Chris Seddon
19-6-2010

Hotel Flámsbrygga in Flåm is extremely nice and convenient for everything. Staff very helpful. Had a great 3 day stay. Cruise ships do moor up alongside the hotel and they are massive - just check when the cruise ships are in. Very relaxed and quite when no cruise ships. Even with the cruise ships I would recommend the hotel, but its really lovely when they are not around. Easy to plan trips - boat trips, bus trips, flam railway (next door), even local car hire. Don't expect to find cheap food.

Buro Scanbrit

Prima hotel direct aan fjord gelegen

Jan en Jannie
29-7-2009

Dit hotel ligt direct aan het fjord waar grote cruiseschepen op ca. 25 meter afmeren.

Altijd wat te zien.

Het hotel is nieuw en de kamers zien er tiptop uit. Badkamer is wc met inloopdouche. Klein balkon met uitzocht op de cruiseschepen of op de fjord.

Voor het ontbijt en eventueel dinerbuffet moet men naar het vlakbij gelegen restaurant. Het eten was prima in orde.

Voor vertier kun je terecht in de eveneens vlakbij gelegen brouwerij.

Hier schenkt men het eigen gebrouwen bier.

Wij vonden het een prima hotel.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flámsbrygga in Flåm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flámsbrygga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flámsbrygga scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.