Camping Flåm

19 reviews over Camping Flåm

• 2019
    1Lizzy Kramer26-05-2019

Nooit meer

In mei al hutje mutje op elkaar, letterlijk twee meter tussen twee caravans in. En dat terwijl er nog hele velden over waren. Deze hielden ze nog gesloten, ondanks de drukte. Op de hele camping maar 1 sanitair gebouw, waarvan ook de helft van de ruimten nog afgesloten. Door de drukte dus erg vies en overbevolkt. Echt belachelijk, zeker voor de forse prijs die je betaalt. Nergens plek om je hond uit te laten! Denk maar niet dat je rustig aan de overkant kunt gaan om gebruik te maken van de Flåm railway, want door de cruiseschepen en touringcars vol rijke Aziaten staan er urenlange rijen, waarna je in een volgepakte trein mee mag voor ruim 500 kronen pp, maar niets meekrijgt van de schitterende omgeving door

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Fam Kuin26-08-2018

Mooie plek om een paar dagen te staan.

We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hadden de grote cabin gehuurd. Het is een knus en gezellig huisje. In beide slaapkamers stapelbedden, waarvan het onderste bed een twijfelaar. De bovenste bedden vonden wij erg smal en heeft geen rand. Onze zoon heeft daardoor op het luchtbed geslapenm wat wij mee hadden. Helaas heeft het alleen maar geregend dat wij er waren (4 dagen). Het speeltuintje vonden onze kinderen erg klein. Wat ze wel voor de campinggangers hebben was een overdekte ontmoetingsplaats, waar je aan ronde tafels kan eten, gezelschapsspelletjes doen enz. Wij vonden dit voor de kampeerders erg handig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Mischa Jager09-05-2018

Prijs-kwaliteitverhouding matig, maar Noorde prijs

Heel netjes en een mooie ligging. Geen water In het huisje, betalen voor de douche 20 kroon voor 6 min douchen. Betalen voor beddenlinnen en handoeken. Geen leuning bij het stapelbed.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

3BaCo28-07-2016

Onvriendelijk

Bij aankomst hadden we het kunnen weten... De receptie is een loket waar je buiten op je beurt moet wachten; leuk met de Noorse nattigheid. Vervolgens krijg je een briefje onder je neus waar je je naam en adres op in moet vullen. Na betaling wordt je door een bijzonder vriendelijke meneer (dus niet :-) ) naar een plek gewezen. Hij gaat pas weg als je caravan van de auto is losgekoppeld om er zeker van te zijn dat je toch niet stiekem een metertje opschuift. Je hebt dus geen mogelijkheid om een voorkeur voor plek uit te spreken. Minder valide mensen kunnen dus op de 3de etage van de camping terecht komen (is een terrascamping). Informatie over de camping bv een plattegrond is niet beschikbaar. Er wordt dan gezegd dat je maar op internet moet kijken. Wifi is gratis maar garantie werd er niet gegeven. Voor informatie over de omgeving of bezienswaardigheden wordt doorverwezen naar de lokale VVV. De camping heeft geen 'vertier' voor de wat oudere kinderen. Douchen 2016: 20 NOK ( € 2,15 )

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8M. De Haan28-07-2015

Mooi en verzorgd, wel veel verkeer

Kregen plek toegewezen, wel dichtbij kleine speeltuin gelukkig. Er waren veel kinderen op de camping in het hoogseizoen, dus de onze maakten vaak nieuwe vriendjes. Doorloop op de camping is hoog terwijl er veel te doen is in omgeving. Sanitair was netjes en schoon, wel moest je soms wachten op vrije afwasplek. Douchen kost 10 NOK. Camping is opgebouwd in terrassen met veel bloemen en bomen. Paden zijn met asfalt en gravel goed te begaan met camper/ caravan en fiets. Bij receptie kan brood worden besteld, niet op zondag, maar supermarkt is op loopafstand. De camping ligt in een bocht en is echt vlakbij de doorgaande weg, die hoor je, evenals de trein. Ook de watervallen rondom de camping zijn te horen, maar die zijn absoluut niet storend😄

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Rob21-06-2013

Heerlijke camping in een fantastische omgeving

Je krijgt idd een plaats aangewezen. Campers staan ook idd dicht op elkaar, wij hebben een caravan en stonden op een prima plek. De tenten staan in een soort boomgaard. Sanitair is prima in orde. Camping is ad dure kant en ondanks dat populair, want relatief druk. Ik denk in het hoogseizoen gewoon helemaal vol. Wij waren hier half juni en zelfs dan is de zon al om half 6/6 uur gewoon weg. Heel jammer. Op de camping is een piepklein soort winkeltje, maar een grote COOP ligt ad haven (300-400m afstand). Elke dag meren er wel van die enorme cruiseschepen aan. De 1 nog groter dan de ander. Dan is het tussen 900 en 1600 uur ad haven druk en daarna wordt het weer stil.

Gereisd met partner in juni 2013

• 2Martijn van der Schoot11-06-2013

Geen aanrader door een vervelende eigenaar

De doorgaande weg Bergen-Oslo loopt dicht langs de camping en dat hoor je goed. Door de hoge bergen om de camping, is de zon om 17:30 al verdwenen achter de bergen (begin juni). De camping is groot, maar de caravans/campers moeten van de eigenaar erg dicht op elkaar staan. Je mag zelf de plaats niet uitkiezen, dat doet de eigenaar. De eigenaar/beheerder van de camping is erg onvriendelijk. Wij wilden midden in de nacht vertrekken en sliepen de laatste nacht bij onze ouders in de caravan. Dit hebben we netjes betaald. We vroegen of we de auto ingepakt op de parkeerplaats voor de camping mochten zetten, omdat de slagboom 's nachts dicht gaat. Maar dat mocht niet van hem omdat de bewakers dan 's nachts wakker zouden worden van onze deuren, belachelijk! De douches op de camping kosten 10 NOK (1.5 euro) en dan verwacht je wel een warme douche. Helaas zijn ze steeds lauw. Ik denk dat de camping in Aurland beter is.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8rr24-08-2012

Erg fijne camping in het prachtige flam

We hebben een zeer goed verblijf gehad bij de camping in flam,. We kregen een erg mooi plekje aangewezen als tent, met uitzicht op een klein watervalletje. Bovendien was het sanitair erg schoon en modern en was ook het keukentje erg handig (zeker wanneer je de kookplaat aanvraagt bij de receptie). Wat wij ook erg waardeerden was de uitstekende service en hulp bij de receptie, waar men altijd bereid was te helpen. Het enige echte minpuntje wat we hebben kunnen vinden aan deze camping waren de douches, waarvan het straaltje toch wel erg klein was. Maar al met al toch echt een top camping, waar je ook merkt dat er echt aandacht in je wordt gestoken.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Harry21-09-2011

Prima

Wij hebben op onze rondreis door Noorwegen, met de camper, 2 nachten op deze camping doorgebracht. Het is een prima camping, met vriendelijk personeel, die je keurig naar de plek brengen en indien nodig overal mee helpen ( houten planken voor de zachte ondergrond en informatie over de omgeving ). Het sanitair is netjes en schoon. De camping heeft verschillende terassen, zodat je een leuk uitzicht hebt. De ligging is mooi. Op loopafstand van de flam spoorbaan ( zeker doen, een belevenis ) en het centrum met de winkels ( supermarkt, souvenirs en kleding ), restaurant, station en spoormuseum. Al met al een camping om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8T.Groenewoud04-09-2011

fijne camping

Hartelijke ontvangst door de familie.Erg schoon sanitair,kortom en fantische camping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011