Camping Flåm

Weer vandaag3°-1°
Camping Flåm
7,5

18 reviews over Camping Flåm in het Nederlands

Mooie plek om een paar dagen te staan.

Fam Kuin
26-8-2018

We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hadden de grote cabin gehuurd. Het is een knus en gezellig huisje. In beide slaapkamers stapelbedden, waarvan het onderste bed een twijfelaar. De bovenste bedden vonden wij erg smal en heeft geen rand. Onze zoon heeft daardoor op het luchtbed geslapenm wat wij mee hadden. Helaas heeft het alleen maar geregend dat wij er waren (4 dagen). Het speeltuintje vonden onze kinderen erg klein. Wat ze wel voor de campinggangers hebben was een overdekte ontmoetingsplaats, waar je aan ronde tafels kan eten, gezelschapsspelletjes doen enz. Wij vonden dit voor de kampeerders erg handig.

Prijs-kwaliteitverhouding matig, maar Noorde prijs

Mischa Jager
9-5-2018

Heel netjes en een mooie ligging.

Geen water In het huisje, betalen voor de douche 20 kroon voor 6 min douchen. Betalen voor beddenlinnen en handoeken. Geen leuning bij het stapelbed.

Onvriendelijk

BaCo
28-7-2016

Bij aankomst hadden we het kunnen weten... De receptie is een loket waar je buiten op je beurt moet wachten; leuk met de Noorse nattigheid. Vervolgens krijg je een briefje onder je neus waar je je naam en adres op in moet vullen. Na betaling wordt je door een bijzonder vriendelijke meneer (dus niet :-) ) naar een plek gewezen. Hij gaat pas weg als je caravan van de auto is losgekoppeld om er zeker van te zijn dat je toch niet stiekem een metertje opschuift. Je hebt dus geen mogelijkheid om een voorkeur voor plek uit te spreken. Minder valide mensen kunnen dus op de 3de etage van de camping terecht komen (is een terrascamping). Informatie over de camping bv een plattegrond is niet beschikbaar. Er wordt dan gezegd dat je maar op internet moet kijken. Wifi is gratis maar garantie werd er niet gegeven. Voor informatie over de omgeving of bezienswaardigheden wordt doorverwezen naar de lokale VVV. De camping heeft geen 'vertier' voor de wat oudere kinderen. Douchen 2016: 20 NOK ( € 2,15 )

Buro Scanbrit

Mooi en verzorgd, wel veel verkeer

M. De Haan
28-7-2015

Kregen plek toegewezen, wel dichtbij kleine speeltuin gelukkig. Er waren veel kinderen op de camping in het hoogseizoen, dus de onze maakten vaak nieuwe vriendjes. Doorloop op de camping is hoog terwijl er veel te doen is in omgeving.

Sanitair was netjes en schoon, wel moest je soms wachten op vrije afwasplek. Douchen kost 10 NOK.

Camping is opgebouwd in terrassen met veel bloemen en bomen. Paden zijn met asfalt en gravel goed te begaan met camper/ caravan en fiets.

Bij receptie kan brood worden besteld, niet op zondag, maar supermarkt is op loopafstand.

De camping ligt in een bocht en is echt vlakbij de doorgaande weg, die hoor je, evenals de trein. Ook de watervallen rondom de camping zijn te horen, maar die zijn absoluut niet storend😄

Je krijgt idd een plaats aangewezen. Campers staan ook idd dicht op elkaar, wij hebben een caravan en stonden op een prima plek. De tenten staan in een soort boomgaard. Sanitair is prima in orde. Camping is ad dure kant en ondanks dat populair, want relatief druk. Ik denk in het hoogseizoen gewoon helemaal vol. Wij waren hier half juni en zelfs dan is de zon al om half 6/6 uur gewoon weg. Heel jammer. Op de camping is een piepklein soort winkeltje, maar een grote COOP ligt ad haven (300-400m afstand). Elke dag meren er wel van die enorme cruiseschepen aan. De 1 nog groter dan de ander. Dan is het tussen 900 en 1600 uur ad haven druk en daarna wordt het weer stil.

Geen aanrader door een vervelende eigenaar

Martijn van der Schoot
11-6-2013

De doorgaande weg Bergen-Oslo loopt dicht langs de camping en dat hoor je goed. Door de hoge bergen om de camping, is de zon om 17:30 al verdwenen achter de bergen (begin juni).

De camping is groot, maar de caravans/campers moeten van de eigenaar erg dicht op elkaar staan. Je mag zelf de plaats niet uitkiezen, dat doet de eigenaar. De eigenaar/beheerder van de camping is erg onvriendelijk. Wij wilden midden in de nacht vertrekken en sliepen de laatste nacht bij onze ouders in de caravan. Dit hebben we netjes betaald. We vroegen of we de auto ingepakt op de parkeerplaats voor de camping mochten zetten, omdat de slagboom 's nachts dicht gaat. Maar dat mocht niet van hem omdat de bewakers dan 's nachts wakker zouden worden van onze deuren, belachelijk!

De douches op de camping kosten 10 NOK (1.5 euro) en dan verwacht je wel een warme douche. Helaas zijn ze steeds lauw. Ik denk dat de camping in Aurland beter is.

We hebben een zeer goed verblijf gehad bij de camping in flam,. We kregen een erg mooi plekje aangewezen als tent, met uitzicht op een klein watervalletje. Bovendien was het sanitair erg schoon en modern en was ook het keukentje erg handig (zeker wanneer je de kookplaat aanvraagt bij de receptie). Wat wij ook erg waardeerden was de uitstekende service en hulp bij de receptie, waar men altijd bereid was te helpen. Het enige echte minpuntje wat we hebben kunnen vinden aan deze camping waren de douches, waarvan het straaltje toch wel erg klein was. Maar al met al toch echt een top camping, waar je ook merkt dat er echt aandacht in je wordt gestoken.

Prima

Harry
21-9-2011

Wij hebben op onze rondreis door Noorwegen, met de camper, 2 nachten op deze camping doorgebracht.

Het is een prima camping, met vriendelijk personeel, die je keurig naar de plek brengen en indien nodig overal mee helpen ( houten planken voor de zachte ondergrond en informatie over de omgeving ).

Het sanitair is netjes en schoon.

De camping heeft verschillende terassen, zodat je een leuk uitzicht hebt.

De ligging is mooi. Op loopafstand van de flam spoorbaan ( zeker doen, een belevenis ) en het centrum met de winkels ( supermarkt, souvenirs en kleding ), restaurant, station en spoormuseum.

Al met al een camping om nog eens terug te komen.

fijne camping

T.Groenewoud
4-9-2011

Hartelijke ontvangst door de familie.Erg schoon sanitair,kortom en fantische camping.

leuk

Tessa
30-7-2011

Wij zijn op deze camping 1 nachtje gebleven. Bij het oprijden van de camping merk je al gelijk dat je hier waar voor je geld krijgt. Hij is wat duurder maar ach, daar heb je dan ook een stukje kwaliteit voor. Wij kregen met de tent een mooi plekje aangewezen. Wij persoonlijk zouden niet langer blijven en puur op deze camping staan voor het ritje met de trein naar Myrdal(ga fietsend terug naar beneden,. Dit hebben wij nog mooier gevonden dan met de trein omhoog).Daarvoor is het ons te massaal.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flåm in Flåm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flåm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.