Reviews over Flåm

Geweldig

Hans Huis in t Veld
    13-1-2018

Prachtige omgeving, mooie uitzichten. Lekker eten, lieve mensen

Erg toeristisch

Madeleine-C2
    14-12-2015

Flåm ligt aan het eind van het Aurlandsfjord een zijfjord van het lange Sognefjord. In het kleine dorpje wonen ca 500 mensen en is bij het station helemaal ingericht voor de vele toeristen die hier komen voor de treinreis met de Flamsbana naar het Myrdal en het fjord. Het lijkt wel of de souvenirwinkels en restaurantjes gedeeltelijk op een houtensteigers zijn gebouwd. Ook is er het Flamsbana museum. Het dorpje zelf ligt grotendeels aan de andere kant van de rivier en is leuk om naar toe te wandelen. Er gaat ook een toeristentreintje door het dorp.

Waterval

meifem
    13-11-2015

Erg leuk om met het treintje de flambaan te doen.

Onderweg is een hele grote waterval , waar het treintje stop .

Je ziet dan een danseres dansen boven bij de waterval , en ze zingt dan .

Geweldig om te zien.

Het is zeker de moeite waard om deze tocht te doen.

toeristisch leuk

guido
    5-9-2015

Erg klein en toeristisch dorpje. Geweldig gelegen aan de monding van het fjord omgeven tussen de bergen en watervallen.

Klein dorpje middenin prachtige natuur

M. De Haan
    28-7-2015

Flam ligt aan de doorgaande weg en er komen bijna dagelijks grote cruiseschepen aan. In flam zelf is weinig te doen, maar de natuur maakt het goed

Flåm scoort een 6,9 uit 10, op basis van 20 reviews