Reviews over Flåm

Mooie plek om een paar dagen te staan.

Fam Kuin,
    26-8-2018

We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hadden de grote cabin gehuurd. Het is een knus en gezellig huisje. In beide slaapkamers stapelbedden, waarvan het onderste bed een twijfelaar. De bovenste bedden vonden wij erg smal en heeft geen rand. Onze zoon heeft daardoor op het luchtbed geslapenm wat wij mee hadden. Helaas heeft het alleen maar geregend dat wij er waren (4 dagen). Het speeltuintje vonden onze kinderen erg klein. Wat ze wel voor de campinggangers hebben was een overdekte ontmoetingsplaats, waar je aan ronde tafels kan eten, gezelschapsspelletjes doen enz. Wij vonden dit voor de kampeerders erg handig.

Prijs-kwaliteitverhouding matig, maar Noorde prijs

Mischa Jager,
    9-5-2018

Heel netjes en een mooie ligging.

Geen water In het huisje, betalen voor de douche 20 kroon voor 6 min douchen. Betalen voor beddenlinnen en handoeken. Geen leuning bij het stapelbed.

eenvoudig maar prima

guido,
    5-9-2015

-eenvoudige maar schone kamers in een sprookjesachtige omgeving. Eten en ontbijt is prima.

Mooi en verzorgd, wel veel verkeer

M. De Haan,
    28-7-2015

Kregen plek toegewezen, wel dichtbij kleine speeltuin gelukkig. Er waren veel kinderen op de camping in het hoogseizoen, dus de onze maakten vaak nieuwe vriendjes. Doorloop op de camping is hoog terwijl er veel te doen is in omgeving.

Sanitair was netjes en schoon, wel moest je soms wachten op vrije afwasplek. Douchen kost 10 NOK.

Camping is opgebouwd in terrassen met veel bloemen en bomen. Paden zijn met asfalt en gravel goed te begaan met camper/ caravan en fiets.

Bij receptie kan brood worden besteld, niet op zondag, maar supermarkt is op loopafstand.

De camping ligt in een bocht en is echt vlakbij de doorgaande weg, die hoor je, evenals de trein. Ook de watervallen rondom de camping zijn te horen, maar die zijn absoluut niet storend😄

Minder dan verwacht, maar gewoon goed

Wendy,
    2-9-2013

We hadden kamer geboekt met 'fjordzicht'. OK, de fjord was te zien, maar wel achter een paar hoge bomen en huizen. Beetje jammer. Kamer prima, niets bijzonders. Balkon waar je met 2 personen net aan kunt zitten. Buffet vonden wij minder, weinig smaak en hoeveelheid vis te groot vergeleken met vlees.

Flåm scoort een 7,4 uit 10, op basis van 20 reviews