Reviews over Briksdalsbre

Sindsdien elke dag heimwee!

SunRay Shanti,
    4-6-2018

De allermooiste plek en de allervriendelijkste staf!

Supermooie kampeerplek !

Selma Eveleens,
    27-7-2014

Prachtig gelegen rustige camping (eind juni), mooi terrein met grote verspreide keien, waar we in ons eentje op een tentveldje stonden met het geruis van de waterval en met zicht op de gletsjer. Uitstekend sanitair. Verblijfsruimte met open vuur waar je warm en droog kunt zitten/eten. Restaurantje met wifi. Vriendelijke beheerders. Enige nadeel is dat de zon na plm 16.00 uur (eind juni) achter de berg verdwijnt. Maar bij de gletsjertong Briksdalbreen blijft het tot ver in de avond zonnig. Overdag gaan veel toeristen naar de gletsjer, waar je weinig van merkt op de camping.

hier moet je echt een keer zijn geweest

Roy-Arne,
    28-3-2011

Alhoewel bijna elke camping in Noorwegen een super mooie omgeving heeft, overtrof deze camping wel veel.

Wij hadden een hut voor 6 personen en die beviel heel erg.

niet te krap, niet te klein.

ook was er een haard te vinden in het hutje, en als we uit het raam keken hadden we een prachtig uitzicht. We keken namelijk uit op een Gletsjer!

Er zijn genoeg mogelijkheden op de camping, zo is er bijvoorbeeld zelfs een sauna.

De gletsjer is op loopafstand te bezichtigen.

Briksdalsbre scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews