Hotel Kviknes

14 reviews over Hotel Kviknes in het Nederlands

Perfect!

Gloria Hardam,
22-7-2017

Prachtig hotel, als je door alle ruimtes beneden in het hotel loopt, zie en proef je de historie! Prachtige ambiance, ontzettend vriendelijk en geduldig personeel.

Fijne kamer in het bijgebouw met een balkonnetje en zitje! Uitzicht op het dorp en bergen!

Het buffet is in overtreffende trap, heerlijk!

Ik hoop hier nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch, prachtig gelegen

bg_santen
5-7-2015

prachtig gelegen, oude gedeelte veelvuldig gefotografeerd.

eten was goed, echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Fijne sfeer

ellenenmartijn
3-8-2012

Unieke ligging aan fjord en historische uitstraling (buiten en binnen) maken dit een fijn hotel. Maar absolute topper is de keuken. Buffetdiner is erg goed, in een sjieke zaal en na afloop een kopje koffie of thee in een van de rijk versierde huiskamers. Hotelkamer is ruim (incl balkon met zitje en altijd met uitzicht op een deel van het fjord), iets gedateerd en alles kan eigenlijk wel een likje verf gebruiken.

Gereisd met partner in juli 2012

Uniek

Gilbert en Hermine
22-6-2012

Plek die goed was voor keizer Wilhelm II ook voor ons in orde. Schitterend hoofdgebouw met tuinterras aan het water. Groot buffet. Kamers in bijgebouw gewoontjes.

Gereisd met partner in januari 2012

UITSTEKENDE LIGGING

ampe
21-8-2011

Uitstekend hotel, prima maaltijden, fantastisch uitzicht, goede ligging en heel sfeervol hotel.

Kamers in nieuwe gedeelte goed, maar geen minibar. Geen zwembad.

Gereisd met partner in juli 2011

Uitzicht op het fjord!

Monique
6-7-2011

Ik heb in het nieuwe gedeelte geslapen. Simpele, eigenlijk saaie, kamers. Wel goed schoon en met een prachtig uitzicht. Het oude gedeelte van het hotel ziet er erg sfeervol uit. Ben benieuwd hoe de kamers er daar uitzien. Ontbijtbuffet is prima.

Gereisd alleenreizend in juli 2011

Prachtig hotel

Annie
10-6-2011

Prachtig hotel, je waant je eigen in een paleis.

Hebben er 1 nacht geslapen in een mooi kamer in het gebouw achter het hotel.

Prima bedden, mooie badkamer, een bankstel op de kamer.

Wij kwamen met de boot aan en er stond een busje te wachten om je koffers naar het hotel te brengen.

Het eten was er wel duur ,maar de kwaliteit was prima en het personeel was erg vriendelijk

Gereisd met vrienden in mei 2011

Prachtig gelegen.

ine
22-7-2010

Voor wie van rust houdt is dit een prachtig hotel. Opvallend was het aantal ouderen.

In het plaatsje zelf is niet veel te doen. Voor wie van wandelen en natuur houdt is dit een prima plek. Het hotel ligt aan de Sognefjord en heeft een prachtig uitzicht. De kamers zijn eenvoudig maar goed. Het diner waarvan we overigens geen gebruik van hebben gemaakt vonden we erg duur. (600 kr. p.p.)

Gereisd met partner in juli 2010

Prijs-kwaliteitverhouding matig

Jan en Jannie
22-7-2009

Wij hebben 2 nachten geslapen in het nieuwe gedeelte van het hotel.

De kamer is erg gedateerd met ontzettend zachte bedden, waarvan je acuut rugpijn van zou krijgen. Ontbijtbuffet was goed met voldoende keus.

Dinerbuffet hebben wij niet gebruikt vanwege de prijs NOK 500, terwijl wij bij andere hotels gemiddeld NOK 250 kwijt waren.

Gereisd met partner in juli 2009

Het originele pand is werkelijk schitterend. Mooie ruime lounges, karakteristiek meubilair. Prachtig uitzicht op de Sognefjord. Botanische tuin aan zijkant van het hotel.

Wij sliepen in de aanbouw, een acht verdiepingen hoge betonnen kolos uit de jaren '60. De deuren zijn bij wijze van spreke van karton, daarom is er een extra tussendeur tegen geluidsoverlast. De kamer spreekt niet erg aan, maar voldoet verder prima. De badkamer is nieuw gerenoveerd en schoon. Balkon is groot, maar de staat van het betonnen hek? Ik durfde er niet overheen te leunen. Wel mooi uitzicht.

Het restaurant in het historische pand is groots en stijlvol. Het buffet is zeer uitgebreid en erg goed van kwaliteit. Ook het ontbijt is erg uitgebreid.

Gereisd met partner in juni 2009

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kviknes in Balestrand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kviknes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.