Reviews over Aurland

Rustgevend deze camping.

Hans
    16-7-2016

Het stromend water kan voor sommigen lastig zijn. Maar in de camper hadden wij er totaal geen last van. En van het beetje geruis slaap je nog lekker ook. Je mag staan waar je wil en er is genoeg ruimte voor iedereen. Het is wel een doorgaande camping de meesten blijven maar 1 nacht staan om vervolgens weer door te trekken. In het dorpje kun je al je boodschappen doen ongeveer 1 km verderop. Wij betaalden 420 nkr voor twee nachten met de camper met twee personen zonder stroom.

Fantastisch!

Ingrid
    17-1-2016

Zoek een plekje aan het water en niet bij de weg! Er werd toen gewerkt aan de weg en 's nachts kwamen er veel vrachtwagens voorbij. Bij water geen last van gehad, alleen stromen van het water, erg rustgevend. Prachtig uitzicht aan het water. Goed sanitair! Klein winkeltje! Aardige campingbaas, die van alles voor je regelt!

Rustig gelegen, niet al te grote camping. Vlakbij Flam!

fijn hotel met een prachtig uitzicht op Fjord

heppie
    4-8-2015

Wij hebben hier 1 nacht geslapen wij hadden een kamer met uitzicht op het Fjord.

badkamer was wel aan de kleine kant

De kamer op zich was vrij ruim met apart zitje voor de TV.

Heerlijk ontbijt in een apart huisje

Ook is er een restaurantj waar je voor een schappelijke prijs kan eten.

Gratis Wifi

Parkeren voor het hotel

superplek, maar eenvoudige hutten

familie
    1-8-2015

Op een topplek gelegen,op de weg naar de Aurlandsvegen(+) en een paar km Stegastein. Je kunt alleen boeken door te bellen. Je ziet de cruiseschepen voorbij varen vanaf je hut. Hutten zonder keuken kosten nok 450, iets ruimer met keuken 600 nok. De hutten zijn 4 pers,maar de eigenaar heeft evt een gratis opklapbed beschikbaar. Het inventaris is beperkt, gelukkig is er ook een gemeenschappelijke keuken, waar je kan koken of dingen in kunt vriezen. Het dorpje Aurland heeft een sportkledingwinkel en een supermarkt. Je kunt vanaf Aurland ook de boot nemen naar andere plaatsjes. Er staat een bushalte aan het water:) Er komt dagelijks een schoonmaakster voor het sanitairgebouw en de lege hutten. Helaas vergeet ze wel af en toe wat hoekjes, echt smetteloos schoon was het niet. De bedden in onze hut hadden wat dunne matrassen en de dekbedden en matrassen hadden wat vlekken. Ondanks dit alles enorm genoten van de super plek. Helaas geen speeltoestellen voor kinderen, maar wel 2 leuke klimbomen

Super uitzicht op de fjord , aanrader!

Renate Wolsing
    7-5-2015

Bij toeval hier terechtgekomen. Wat mooi. Hytters zijn ruim en schoon. 2 stapelbedden, dus plek voor 4. Klein keukenblok met kookplaat en koelkast. Sommige Hytters zijn kleiner, zonder keukenblok dan. Groen op terassen met fenomenaal uitzicht over de fjord. Rustiger en goedkoper dan in Flam. Alleen hytters en klein appartementgebouw. Nadeel? Ja ook, toiletgebouw is oud en met 2 badkamers voor vrouwen (toilet, wastafel, douche in 1 ruimte ) en 2 voor mannen wel krap bij volle bezetting. Website is bagger. Eigenaar zou hier iets meer aandacht aan kunnen besteden. We twijfelen of alle hytters vol zijn in het hoogseizoen. Maar samengevat : mooie hytter op toplocatie gelegen.

Aurland scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews