Reviews over Årdalstangen

Mooi Hotel super schone kamers

J en J,
    14-8-2012

Dit hotel is ons heel goed bevallen, jammer dat we maar 1 nacht daar konden zijn. de omgeving is er zo mooi!

Eindelijk aardappels op het menu

eric de ridder,
    21-7-2012

Hele simpele kamers met een wereld uitzicht. Goed ontbijt en we hebben er twee dagen gegeten. Ligt misschien wat uit de richting, maar is toch een redelijke tussenstop. Enorm vriendelijk personeel

Oud Hotel, mooie omgeving

Louis,
    24-7-2011

Hotel Klingenberg te Ardelstangen is vergane glorie. Het ligt aan het uiteinde van de langste fjord van Noorwegen, de Sognefjord. Er is in het oude industriestadje niets te doen. Alleen het uitzicht op de fjord is fantastisch en het is een goede uitvalsbasis voor de omgeving. Je kunt er verder gratis parkeren. Er is geen lift dus kamer 326 op de 3e verdieping was trappen lopen. Het bleek wel de grootste kamer met het mooiste uitzicht op de fjord en op de achterzijde, zelfs vanuit bed, op de prachtige rotswanden. Ook was er een badkamer met een bad en douche. Er was zelfs een bankstel. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, vooral het brood. In de lobby een PC met gratis internet. De warme maaltijd in het restaurant was verder prima. Tip voor een uitje is Laerdaltunnel, deze 25 km lange tunnel van Laerdal naar Aurland is zeer bijzonder en terug vanaf Aurland over de berg, passeer je 2x de tunnel, is een fantastische ervaring.

Hotel direkt aan de Sognefjord

Michel,
    22-1-2011

Het eenvoudige doch degelijke Klinkenberg Hotel ligt op een mooie plek direkt aan de Sognefjord. In het dorpje Ardalstangen valt niet echt veel te beleven, maar wie van prachtige natuur houdt zit hier op een prima plek. Uitvalsbasis voor bergen en water. Via de langste autotunnel ter wereld (Laerdalstunnel, bijna 25 km), komt u bijvoorbeeld in Flam, waar u met de Flamsbana een van de mooiste treintrajecten ter wereld kunt afleggen. De hele omgeving van de Sognefjord is echt uniek. De kamers van het hotel zijn niet groot, maar degelijk. Eten is goed.

prima te doen

freek,
    17-7-2009

Goed eenvoudig Hotel, prima eten, en vriendelijke mensen, kamers niet ruim maar netjes, Badkamer wat krap.