Camping Hitra

2 reviews over Camping Hitra in het Nederlands

Rustige camping met fraai uitzicht

P.Venema
15-8-2010

Rustige camping, fraai aan de fjord gelegen. Prachtig uitzicht over de Trondheimsleia.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

leuke camping,met speeltoestellen voor kinderen

Henk Poelman
6-1-2008

leuke camping,met speeltoestellen voor kinderen.Ook is de camping ideaal voor sportvissers omdat je er boten kunt huren en er goed kan worden gevist vanaf de kant tevens ligt er een haventje bij de camping Ook is er een restaurant waar je lekker kunt eten. Verder zijn er mogelijkheden om te internetten.

Gereisd Familie in Sun Jan 06 2008 14:01:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Hitra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hitra in Sandstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hitra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.