Sorteren

Reviews over Røros

Mooi en verzorgd hotel midden in een mijnstadje

Cosaert
    31-12-2015

Het hotel ligt midden in een mijnstadje dat UNESCO werelderfgoed is. We verbleven in dit hotel voor een doorreis naar Zweden. We hadden geen avondeten, wel een ontbijt. Het ontbijt was echt lekker.

Voor het avondeten zijn er genoeg restaurantjes in het stadje.

's Avonds kan je zelf nog iets drinken in de bar. De bar heeft heel veel verschillende bieren uit verschillende landen, zelfs Belgische bieren!

Het stadje zelf is wel heel stil maar je kan er de mijn bezoeken en dat het zeker waard.

De kamers waren verdeeld over verschillende gebouwen. Onze kamers waren zeer proper en ook heel ruim.

Het personeel was heel vriendelijk.

Het hotel is een echte aanrader!

Goede thuisbasis voor trips in de omgeving

ellenenmartijn
    3-8-2012

Hotel probeert een huiselijke sfeer te creeren, met voldoende algemene zitplekken en een open haard die altijd brand. Lekker zwembad erbij om een dagje in de mijnen van je af te spoelen. Ontbijtbuffet en -diner prima in orde, veel keus, naast zalm en haring. 1 sjagerijnige ober die dit zover doorvoerde dat het bijna weer komisch werd.

uitzonderlijk hotel

Viviane en Julien
    6-8-2011

net buiten centrum, mooi modern hotel met binnen zwembad, eten heel verzorgd en lekker, zeker het ontbijtbuffet.

Kamers heel ruim en zelfs voorzien van strijkplank en ijzer

Prima hotel

Bert
    29-7-2011

Mooi stadje.... Vooral ook een bezoek brengen aan de Koning Olav mijn ongeveer 13 km buiten Roros. Halverwege de winkelstraat in de richting van de kerk zit een betaalbaar en prima restaurant waar de gehele Noorse kaart voor ons in het Engels werd vertaald.

Uitsekend hotel

Geurt en Henny Rombeek
    6-7-2011

Hotel Roros an Magrittsvei is een uitstekend hotel.Ligt rusitg net buiten het centrum. Bedden waren goed, badkamer schoon. Ontbijt en diner waren goed verzorgd. "s Avonds was er een pianist.

Røros scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews