Appartement Vangslia Fjelltun

Appartement Vangslia Fjelltun
7,2

7 tips over Appartement Vangslia Fjelltun

paul, 19-9-2017
Bezoek aan Trondheim. Bezoeken aan diverse natuurgebieden.
maurice, 25-8-2016
In Noorwegen zijn veel gravelwegen. Kregen dus een lekke band en we gingen de volgende dag naar huis. 1500 km met een 'THUISKOMERTJE'' is geen optie. Garage's gaan om 16:30 dicht. Kwamen om 16:20 aan bij Dekkman (zit naast de KIWI Minipris bij de eerste rotonde vanuit Oslo gezien) Ondanks het tijdstip wilde men ons meteen helpen. Perfect geholpen en aardige mensen. de volgende dag konden we rustig op weg naar Oslo.
Jeroen, 12-7-2015
muscosossensafari Dovrefjell onder begeleiding van een gids. waterval van Amotan

We hebben een aantal aanbieders voor Vangslia Fjelltun voor je op een rij gezet:

iplattel, 22-8-2014

De waterval Amotan

Trondheim het science centre waar kinderen allerlei proefjes zelf kunnen doen.

paul, 20-8-2012
Muskusos safari erg pittig. Tempo ligt hoog en je loopt 5 uur over moeras en heide gebied. Wel de muskusossen gezien. Imposante beesten.
Erna, 10-8-2012
Roros is een leuke plaats, wel ver rijden. De muskusossafari is erg leuk, maar voor kleine kinderen zwaar. Wij hebben 4 uur gelopen. De wandeling naar de waterval Amotan is ook leuk, mooie plek.

viviane, 28-11-2011

Bezoek zeker eens het stadje Trondheim

Als je moet kiezen tussen de twee safari's, dan opteer ik voor de muskusossen -safari.... Dit is een prachtige wandeling in een oh zo mooie natuur.... en ja hoor je krijgt de ossen te zien!