Appartement Vangslia Fjelltun

Appartement
Appartement Vangslia Fjelltun
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Vangslia Fjelltun voor je op een rij gezet:

59 reviews over Appartement Vangslia Fjelltun in het Nederlands

Prachtig uitzicht, karige huisjes

Swoosh
10-6-2018

De derde stop tijdens onze trip van een maand door Scandinavië. Huisjes hebben een mooie maar steile aanrij route. Boven op de berg heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Huisjes zijn wat gedateerd. Dit hoeft geen enkel probleem te zijn, echter het was zeer matig schoongemaakt. Keuken is prima uitgerust, woonkamer wat oubollig en de slaapkamer wat krap [zelfs met kids van 3 en 1]. De mooie omgeving maakt dit goed. Pak bijvoorbeeld de gondel en geniet van de rust en ruimte om je heen, vergeet de magalaupet niet en maak een tripje naar Snohatta. Op het park is verder weinig te doen. Op zich niet hinderlijk maar een kleine speeltuin zou welkom zijn geweest. Informatiebijeenkomst op het park is nuttig om te omgeving te leren kennen. Oppdal zelf beschikt over een alle faciliteiten. Goede supermarkt, leuke koffietentjes en een goede bakker. Overall een prima uitvalsbasis, maar de huisjes zijn wel toe aan een [kleine] renovatie.

Het oogt niet fris en was niet fris. Tv werkte niet, lampen werkten niet allemaal. Snoeppapiertjes onder het bed en een platgeslagen vlieg boven het bed. Donker en gedateerd interieur. Niet echt een vrolijke vakantieplek

Prachtig uitzicht

Jelle
4-9-2017

Huisje is simpel, slaapkamers zijn klein. Voor 5 personen is het huisje te klein, er moest een op de slaapbank slapen in de woonkamer. Op het balkon heb je een prachtig uitzicht over de bergen. Op het park is verder niks te doen, zelf voor broodjes moet je naar de supermarkt. Wel een erg vriendelijke ontvangst bij de receptie.

geweldig

van oostrom
23-8-2017

ontzettend leuk en schoon appartement met een geweldig uitzicht!

Omgeving is erg mooi ,niet vergeten dichtbij Magalaupet te bezoeken.....wanneer je met kleine kinderen komt reken dan niet op leuke tv...er zijn 8 netten waarvan 2 het al niet doen.

slaapkamer met stapelbed is erg klein en niet geschikt voor kleine kinderen....ouderslaapkamer is oke maar verder niet erg ruim,ruime keuken met eettafel waar je met 8 mensen aan kunt zitten....magnetron,afwasmachien( tje) oven en goede ijskast!

Erg genoten hier met als hoogtepuntje in de avond het geweldige uitzicht over het dal!!

Erg gehorig

Albert
15-7-2017

Mooie plek, echter kleine maar vooral erg gehorige appartementen, je kunt de (Nederlandse) boven en onderburen woordelijk verstaan. Ook niets te doen voor kinderen

Voor skiën

diana
21-6-2017

Dit is de 2de plek wat gericht is op de winter. Geen supermarkt geen cafeetje of iets waar je koffie kunt drinken. Dit stond wel in de reisbeschrijving. Ongetwijfeld is dat in de winter wel maar niet in de zomer . De ligging is prima. Het bed is prut, en erg gehorig.

Plek is adembenemend

Jacqueline
8-9-2016

Gehorige appartementen en best klein

in de omgeving veel te doen

Maurice
25-8-2016

Locatie gekozen omdat we de muskusossafari een keer wilde doen. Dit is zeker de moeite waard. Het is een flinke wandeling maar dan krijg je ook iets te zien.

Appartementen zijn aan de kleine kant. Er is maar een kledingkast voor 4 personen. De koffer kan niet in de slaapkamer dus staat deze noodgedwongen in de woonkamer.

Badkamer is erg krap. WC staat tussen douche en wastafel gepropt.

Appartement heeft maar weinig electriciteitsgroepen. Dus de afwasmachine en sauna kunnen NIET gelijktijdig aan.

Lijkt alsof de indeling verschillend is. Kan dus zijn dat dit bij andere appartementen niet speelt.

In onze woning ontbrak een knop van het fornuis en was er een lamp kapot. Gemeld bij de receptie. Helaas niets aan gedaan.

Doordat de appartementen van hout zijn hoor je precies het lopen van de bewoners van boven.

Mooie ligging

Wolf
8-8-2016

Mooi appartement met schitterend uitzicht. Oppdal ligt centraal en is goed uigangspunt voor allerlei activiteiten. Enthousiaste ontvangst.

Betoverend mooi

Gezina
28-8-2015

Wij hadden geboekt via een touroperator. In 1ste instantie zouden wij volgens de beschrijving ergens anders geplaatst worden, enkele km verderop.Volgens de reisleidster waren de appartementen Vangslia Fjelltun moderner.Het was een leuk en schoon appartement met alles erop en eraan en een geweldig mooi uitzicht. Alleen de tuinstoelen ontbraken, dat is natuurlijk jammer, want bij mooi weer wil je graag even buiten zitten om te kunnen genieten van al het moois om je heen.

Een pluspunt was dat er een informatie avond was gepland met een Nederlandse reisleidster, zij vertelde de tips en trics die de moeite waard zijn in de omgeving Oppdal.

Kortom een prachtige omgeving en verblijf op onze rondreis " Maarit".

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vangslia Fjelltun in Oppdal (Sør-Trødelag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vangslia Fjelltun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.