Hotel Quality Oppdal

14 reviews over Hotel Quality Oppdal in het Nederlands

Prima hotel

Theo
20-6-2013

Prima hotel, netjes en schoon. Lekker en uitgebreid ontbijt en vriendelijke mensen. Het is ingericht op grote groepen mensen, en wij waren er in de zomer. Het was een rustige periode. Het ligt aan het spoor maar daar hadden we geen last van.

inderdaad, dit nooit meer!

ton_16
13-7-2012

Zeer matig hotel in oud stationsgebouw. Receptioniste sprak geen Engels, smeet letterlijk bij aankomst de sleutel voor me neer. Wees op ons kamernummer en naar de trap. Wij de trap op, maar nergers op de 3e verdieping onze kamer. Toen ik terug ging naar de receptie liep de dame in kwestie geirriteerd mee naar een andere trap en zij dat we naar de 4e moesten en dan een trap naar beneden. Uiteindelijk onze kamer gevonden. Kamers oud, wel redelijk schoon. Zer oude en trage lift in het gebouw. Eten was matig en koud. Oud personeel.

Niet opnieuw

Hans & Noor
28-6-2012

Zelden een onpersoonlijker ontvangst gehad als in dit hotel, geldt overigens ook voor vertrek. De lunch en diner kunnen er mee door. De kamer is ronduit slecht te noemen. Muren vies/beschadigd, kozijnen deur verrot en het interieur werkelijk van ver vervlogen tijden. Ik zou dit hotel zeker afraden.

Personeel is op geen enkele manier hulpbereid en vinden het volgens ons alleen maar lastig dat zij gasten hebben.

nooit meer

Angela en Marthijn
26-6-2012

Wij hebben in dit hotel overnacht tijdens een 19daagse rondreis door Noorwegen, Zweden en Finland. Receptioniste zeer onvriendelijk. Ze sprak weinig tot geen Engels. Toen we vroegen hoe we bij onze kamer kwamen kwam er een diepe zucht, werd hetgene dat ze in haar handen had op het bureau gegooit en werd ons met tegenzin de weggewezen die naar een trap en lift leidde en vaanf daar mochten we het zelf uitzoeken. Kamer was smoezelig. Avond eten hadden wij via onze reisorganisatie bijgeboekt. Aardappels waren wel warm net zoals de groenten maar die waren dan niet gaar. Vis was uitgedroogd en koud en dus het hoofdgerecht teruggestuurd. Bij het afrekenen van onze drankjes werd het wisselgeld door de serveerster toegeeigend als fooi! Bij het ontbijt was het servies niet schoon, zacht gekookt ei was meer rauw dan wat anders en de meloen was absoluut niet vers meer te noemen. Wij hebben bij onze reisorganisatie dan ook een klacht ingediend, dit kunnen ze echt niet verkopen.

Service goed, kamers belabberd

Christel en Raymond
5-8-2011

Hotel op zich is niet slecht; goed ontbijt, gratis internet en koffie en thee in de lounge. Wij hadden wel een slechte kamer; vanuit de lift toch nog met je koffer een trap op/af. Oude kamer die hard aan renovatie toe was. Slechte bedden met matrassen waar de veren in je rug porren. Oude badkamer, zonder douchebak dus al het water stroomt de badkamer in. Kamer was niet echt schoon. Weinig last gehad van de trein, maar wij komen hier niet meer.

Dit is ons 3e hotel op onze 21 daagse trip door Noorwegen. De kamers zijn een beetje gedateerd maar wel goed. Je kunt er vrij rustig slapen en hebt geen last van de trein die bijna naast je stopt! In Noorwegen zijn de mensen over het algemeen vrij stug/zakelijk, dit hebben wij in het restaurant ook meegemaakt. Omdat we HP hadden mochten we geen keuze maken waar gaan te zitten, de betere plaatsen waren voor de gasten die "normaal" binnen kwamen lopen of gereserveerd hadden, dit is schandalig. Ook de jongen aan de receptie begreep niet goed waar het om ging, hij stuurde ons naar een restaurant waar geen eten werd geserveerd, na 10 minuten zijn we zelf in de keuken gaan vragen waar we moesten gaan eten en dit was aan de andere kant. Het ontbijtbuffet was wel heel erg goed!

Net hotel

Aukje & Peter
26-8-2009

Net hotel, mooie kamers (aan het spoor in oude gedeelte). Zeer ruime badkamer met bad. Hang bedden!!! Ik heb niet fijn geslapen (snel last van rug). In het station ernaast zit ook de VVV.

Het HP was de eerste avond perfect, maar toen waren we ook maar met een paar gasten en zaten we in het echte restaurant. De andere avonden waren ook veel bussen met touristen en kregen we de doorgegaarde daghappen met hoge snelheid opgediend. Voor weinig geld mag je misschien niet veel verwachten, maar toch... Het ontbijt was overigens wel zeer uitgebreidt en groots opgezet.

Fantastische plek vor verdere uitstapjes

Ric en Ineke
28-7-2009

Uitstekend hotel met zeergoed Al a carte restaurant.

Gratis internet.

Langs spoorlijn zonder geluid overlast.

Prettig hotel. Mooie bar en prachtig restaurant.

De kamers zijn eenvoudig, maar netjes,alleen de matrassen zijn erg dun.

Het hotel ligt aan het station van Oppdal, maar door het weinige railverkeer geen hinder.

Diner was redelijk en het ontbijtbuffet goed.

Wij waren hier voor de tweede keer en indien we hier weer in de buurt komen, gaan wij beslist weer naar dit hotel.

2007

Wij waren hier voor 4 nachten vanaf 30aug. Het is een fijn hotel waar je gratis kunt internetten, zelfs de koffie en thee zijn gratis (mag je altijd zelf pakken in de lobby).

Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Onze kamer lag naast een treinbaan maar we hebben daar geen last van ondervonden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Oppdal in Oppdal (Sør-Trødelag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Oppdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.