Camping Magalaupe

8.3Fantastisch

Noorwegen, Sør-Trøndelag, Oppdal (Sør-Trødelag)

Op vakantie geweest naar Magalaupe?

8.3Fantastisch

• 8Eetgelegenheden

• Sauna
Meer camping info

3 reviews over Camping Magalaupe

• 9AnneliesV11-07-2016

Fraai gelegen en rustige camping

Bij aankomst was de receptie gesloten, maar hebben we een plaatsje uitgezocht op aanraden van een andere campinggast. De camping is gelegen aan een snelstromende rivier en we plaatsen onze caravan met de raamzijde langs de rivier, zodat we vanuit de caravan een mooi uitzicht hebben op de rivier en het landschap, want ook hier regent het af en toe. Bovendien is er ruimte genoeg en staan er picknicktafels. Na een middag erop uit zijn de eigenaren aanwezig en krijgen we ook nog eens reductie met de campingcard en betalen we NOK 140, incl. electra. 's Avonds geeft de eigenaar een informatie-avond over muskusossen en men kan zich inschrijven voor een door hem geleide safari. Die vindt de volgende dag plaats. Zelf blijf ik achter om een was te doen (30 NOK voor 120 minuten! en later de droger voor 20 NOK een uur). Het feit dat we hier slechts 2 nachten staan heeft alles te maken met het koude en vochtige weer. De camping vinden we heerlijk en vanuit daar kun je wandelingen maken en vast nog meer. Graag een andere keer bij mooier weer! Er staan ook verspreid een aantal leuke huisjes, waarvan er een solitair met een fraai uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Maryda08-01-2008

Mooie ruime vakantiewoningen van alle gemakken voorzien. Campingeigenaar geeft goede tips voor het zien van wild. Camping ligt aan de bruisende rivier 'Driva'.

Gereisd in januari 2008

Camping Magalaupe info