Oppdal (Sør-Trødelag)

We hebben een aantal aanbieders voor Oppdal (Sør-Trødelag) voor je op een rij gezet:

vakanties Oppdal (Sør-Trødelag)

Buro Scanbrit

Reviews over Oppdal (Sør-Trødelag)

Aardige plek

Thijmen
    25-8-2016

Kleine plaats, maar wel met 2 winkelcentra. Dus veel winkels, verscheidene supermarkten (rema 1000, Kiwi en coop). Het dorp fungeert als een knooppunt; de E6 vanuit Oslo en trondheim en weg 70 richting Molde. Daarom is het ook wat drukker dan in vergelijkbare plaatsen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie plek

Mark
    20-10-2014

Wij zaten op een camping in de buurt van Oppdal. Op de campings zie je zeer weinig tenten en voornamelijk stacaravans. In Oppdal zelf kom je echter veel toeristen tegen en kwamen we ook Nederlanders tegen. We hebben bij Opplev Oppdal een rafting-trip en een canyoning-trip geboekt. Je kunt ook veel andere activiteiten boeken in Oppdal. We wilden ook gaan mountainbiken maar ze hadden maar 4 mountainbikes te huur en die waren al verhuurd! Dat ze nu niet effe meer aanschaffen om te verhuren want er wordt wel veel reclame gemaakt voor het mountainbiken. Ook zie je veel auto's / campers met mountainbikes bevestigd. Het raften was erg goed en volgens de gids een van de meest uitdagende gebieden in Noorwegen. De canyoning-trip viel iets tegen omdat deze kort was maar er zat wel 1 mooie sprong in en een mooie glijpartij. In Oppdal zelf is ook een zwembad (mocht het slecht weer zijn) maar stel je er niet veel van voor. Wat betreft supermarkten zit je er goed: die zijn er veel en zijn lang open.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

schitterend vakantieomgeving

Wijnand en Silvia
    26-8-2012

Een hele mooie centrale omgeving waar je alle kanten uit, iets kan ondernemen. Het is een echte wintersportomgeving maar inde zomer wordt er veel gedaan voor de toeristen om ze te vermaken, al zit daar wel een behoorlijke prijskaartje aan. Maar ook voor de kleine portemonnee is er veel te zien, de natuur is hier schitterend, maar ja daar moet je dan wel van houden, en willen zien. IN Oppdall zijn redelijk veel winkels om je boodschappen en zo te doen.

Gereisd Met partner in Mon Aug 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg mooie omgeving en prima appartement.

Fam. van Eijk
    30-7-2008

Wij (2 volw. en 2 kinderen van 12 en 16 jaar) hebben hier 3 dagen verbleven. Veel te doen in de directe omgeving. Mooi appartement met alles erop en eraan (Vangslia Fjeltun). Goed verzorgd en schoon. Draadloos internet dus de laptop kan mee.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mijn verblijf is hier voor een kleine 6 maanden

Linda
    6-6-2008

Mijn verblijf is hier voor een kleine 6 maanden. Het bevalt prima en uitgaan is hier geen probleem. De luxe van 6 supermarkten die open zijn tussen 7-23 zie je ook niet overal!! Er is hier in en rond Oppdal genoeg te zien en te doen, omgeven door 2 nationale parken. Bij Opplev Oppdal kunt u actieve uitjes boeken o.a. kayakken, raften en rotsklimmen. Wilt u graag een tocht lopen kunt u terecht bij Oppdal Booking, zijn iedere zomer Nederlandse gidsen aanwezig. Deze kunnen u wegwijs maken in de natuur van Oppdal. maar ook als u andere vragen heeft over in en rond Oppdal. Ik wens u een goed verblijf in Oppdal!! Ha det!

Gereisd Alleenreizend in april 2008
Oppdal (Sør-Trødelag) scoort een 6,6 uit 10, op basis van 24 reviews