Camping Oysand

5.8Voldoende

Noorwegen, Sør-Trøndelag, Melhus

Op vakantie geweest naar Oysand?

5.8Voldoende

• 5.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

3 reviews over Camping Oysand

• 2018
      6Arjen kloosterman05-08-2018

strand camping

De camping ligt in een goedverzorgd industrieterrein. De hutten zijn goed en voldoen aan de prijs. Jammer, dat de hutten grenzen aan een autosloperij, uitzicht over fjord wordt belemmerd door een rij gedateerde caravan's. Toiletgebouw is wel wat afgelegen van de hutten, maar is wel goed schoon. Echte een strand camping. Goed te bereiken voor Trondheim.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6AnneliesV11-07-2016

Minimale camping

Aangezien we Trondheim willen bezoeken, gekozen voor deze camping. Op onze weg naar het noorden worden we achtervolgd door het slechte weer, maar hier is het droog en kunnen we zelf een plek uitzoeken. De camping oogt niet gezellig door de kale laantjes, waaraan je kunt staan. Het nabijgelegen sanitairgebouw kun je alleen gebruiken met een opgeladen kaart, dus we nemen een ander gebouw (met de auto, want ook hier regent het inmiddels) waar we met een munt (15 NOK, 5 minuten) kunnen douchen. De camping is slecht onderhouden met kuilen in de paden en ondergelopen grasdelen. De afwas aanrecht zit los. Wifi bij de receptie is gratis maar erg langzaam. Nu weet men bij de receptie wel de tijden van de bus die op redelijke afstand van de camping ligt en die we net kunnen halen door de aardige chauffeur die wel even wil wachten. Kosten per enkele rit NOK50. Als we een tweede nacht bijboeken komen we met de campingcard in aanmerking voor de reductie die ook de hele zomer doorloopt! Die tweede nacht zijn we ingebouwd door 16 Italiaanse campers, dus fijn om de volgende dag te vertrekken!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 5Jan11-09-2012

Niet aan te bevelen.

Camping Oysand, is dichtbij Trondheim gelegen. Op eerste gezicht ziet het er goed uit enkel dit blijft bij het eerste gezicht. De prijzen zijn fors en het sanitair is oud en versleten. Wel ruime plaatsen doch dat hebben wij hier in het noorden overal. Ook is er een TV-rum doch de mafketels hebben deze verhuurd aan een stel jongelui welke de hele avond meer buiten als binnen zijn. Wij hebben de middag doorgebracht in Trondheim waar wij op simpele wijze met de bus naar toe konden reizen. Wel spannend hoor aangezien de dame van de receptie enkel wist dat er twee bussen per uur kwamen enkel geen idee had hoe laat dan wel. Kom je bij de bushalte is er geen enkel rooster te vinden. Helaas zijn er weinig campings in die omgeving dus komt men al snel op deze terecht. Voor info na zes uur is er geen enkele mogelijkheid, niemand weet iets en telefoon is “out of order”. Het uitzicht aan de landzijde is een industrieterrein wat ook niet al te fraai toont. Wij zullen daar nooit meer heen gaan.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012