vakantie Valevåg

Reviews over Valevåg

Een super huis en een schitterende omgeving

martha,
    19-8-2009

Dit is wat je van een luxe vakantie huis verwacht. helemaal top!

Een fantastische plek!!

Sylvia,
    18-8-2009

Een luxe woning met veel oog voor detail (verse bloemen op tafel). Bedden waren opgemaakt en de eigenaar had stapels handdoeken ter beschikking gesteld.

Woning is luxe ingericht, keuken met allerlei apparatuur zoals magnetron, oven en vaatwasser.

Meer dan voldoende bestek en servies en alles kraakhelder schoon. In de bijkeuken een was/droogcombinatie aanwezig alsmede een grote amerikaanse vriezer.

Twee prima en luxe badkamers. Woonkamer en eetgedeelte voorzien van goed en comfortabel meubilair. Goede bedden in de slaapkamers.

Buiten een zeer grote tuin met een veranda en jacuzzi. Een grote trampoline voor de kinderen aanwezig alsook een volleybal/tennisnet. Een paar honderd meter lopen en je komt bij het fjord uit, is een mooie wandeling.

Aan de waterkant is een brede steiger gebouwd met diverse zitjes. Echt zo mooi om hier te zitten, je doet niet anders dan genieten.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en willen je met van alles wel helpen.

Kortom een paradijsje in Hordaland