Chalet Lysefjord Hyttegrend

7Goed

Noorwegen, Rogaland, Sandnes

7Goed

• 7.4Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Lysefjord Hyttegrend voor je op een rij gezet:

Chalet info

Meer chalet info

8 reviews over Chalet Lysefjord Hyttegrend

• 2018
    6Diana van Wijk05-09-2018

Mooie omgeving maar geen schoon/mooi verblijf/ hui

Prachtig uitzicht en dichtbij de Preikestolen om te beklimmen. Zeer vriendelijke gastvrouw. Huis was niet schoon. Vooral de keuken was ronduit smerig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Frank12-05-2018

Geweldige meivakantie

Heerlijk rustig in mei.Sober ingericht huisje met prachtig uizicht op de lysefjord en een ideaal basiskamp voor uitjes in de prachtige omgeving.Hiken,boottocht en Stavanger is allemaal in de buurt.Natuurlijk de preikestolen maar er is nog veel meer.Laat je goed informeren door de vriendelijke eigenaar en geniet van dit prachtige stukje Noorwegen.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Kim25-07-2016

Mooi uitzicht, keurig huis

De huizen kijken allemaal uit over het fjord n zijn keurig verzorgd. Je krijgt bij aankomst een goede uitleg over wat je kunt doen in de omgeving. We hebben natuurlijk de preikestolen beklommen, is maar een kwartiertje rijden van het huisje.

Gereisd met partner in juli 2016

• 7noorwegen liefhebbers04-08-2015

Leuk huisje voor een paar dagen

hier 3 nachten geweest uiteraard de Preikestolen beklommen, ideaal zo dichtbij verder mooie omgeving voor een paar dagen Leuk huisje (35m2) minpuntje geen bankje en geen tafel om bv een spelletje te doen of te eten En alleen Wifi bij de receptie is niet meer van deze tijd maar voor 3 nachten is dit prima Wel geweldig uitzicht

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Skipp04-07-2015

Prachtig Chalet met mooi uitzicht

Perfect Chalet met prachtig uitzicht over het park. Klein park met 11 huisjes, dus lekker rustig en een prachtige natuur. De eigenaren waren aardig en hebben ons wat tips gegeven over enkele wandelingen en bezienswaardigheden.

Mooi huisje met panorama view, goed bed & badkamer en prima keuken. Wij hebben 3 huisjes bezocht in Noorwegen en dit was toch zeker onze favoriet.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8endeavour11-08-2014

Fijne huisjes, fantastisch uitzicht

Prima huisjes voor een redelijke prijs. Uitzicht was fantastisch! Goede bedden. We hadden een huisje voor 4 personen met een panorama view over het fjord. SUPER! Fijne badkamer. Alleen bleven de huisjes erg erg warm snachts. maar dat was het enige minpunt. Ventilatoren kopen dan maar, tegen fikse prijzen. Eigenaren niet gezien. We werden half verwelkomd door de dochter van de eigenaar die zelf veel weg zijn. Aan het einde van de week geen bedankt, goede reis, tot ziens maar een droog intercommetje dat we de sleutel in de brievenbus konden gooien. beetje raar, maar goed. geen afbreuk aan de vakantie! Preikestolen, Stavanger, Lysefjord veerboor naar lysebotn met de auto en prachtige bergen waren perfecte ingredienten voor een fijne vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Marjan Cup11-11-2013

Prachtig huisje met schitterend uitzicht

Ook wij werden erg blij van dit huisje (type A). Modern en praktisch ingericht, goed onderhouden. De ligging en het uitzicht zijn fantastisch. Een prima uitgangspunt voor trips naar Stavanger, de Preikestolen en een cruise over de Lysefjord (opstappen aan de overkant van de fjord in Forsand, wel reserveren). Achter de receptie is een ruimte waar je rustig kunt zitten en gebruik maken van wifi. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Dijkstra02-09-2011

Super huisje in de omgeving van de Prekestolen!

Een echte aanrader voor als je de Prekestolen wilt beklimmen! Hele mooie nieuwe hutjes/huisje svoorzien van alle gemakken. Ongeveer 10 min. rijden naar de Prekestolen. Je hebt ook onder aan de Prekestolen een hostel met een kamer van 2bij3 waar je 100,- euro per nacht betaald en waar je bijna clastrofobisch van word. Voor het zelfde bedrag heb je een prachtige huisje onder aan een berg met uitzicht op de fjorden! Een echte aanrader, ik zou zeggen rij even 10 min. verder voor meer conform en gemak! Tevens hebben wij in heel Noorwegen niet zulke mooie hutjes gezien en je betaald voor een oud klein hutje (zonder toilet/douche) ook bijna 100,- euro. Wij waren helemaal enthousiast toen we dit zagen en hadden echt zoiets van en zo kan het dus ook! Kortom doen dus!

Gereisd met partner in augustus 2011

Chalet Lysefjord Hyttegrend info