Reviews over Sandnes

Sfeervol, wat ouder hotel

Evi,
    6-8-2018

Sfeervol, wat ouder hotel. Prima bedden, mooie ligging, erg schoon. Bij de receptie kun je kano's huren. Als je een dag over hebt en het weer werkt mee, is dat een aanrader. Ontbijt is uitgebreid en goed.

Geweldige meivakantie

Frank,
    12-5-2018

Heerlijk rustig in mei.Sober ingericht huisje met prachtig uizicht op de lysefjord en een ideaal basiskamp voor uitjes in de prachtige omgeving.Hiken,boottocht en Stavanger is allemaal in de buurt.Natuurlijk de preikestolen maar er is nog veel meer.Laat je goed informeren door de vriendelijke eigenaar en geniet van dit prachtige stukje Noorwegen.

Mooi uitzicht, keurig huis

Kim,
    25-7-2016

De huizen kijken allemaal uit over het fjord n zijn keurig verzorgd. Je krijgt bij aankomst een goede uitleg over wat je kunt doen in de omgeving. We hebben natuurlijk de preikestolen beklommen, is maar een kwartiertje rijden van het huisje.

Leuk huisje voor een paar dagen

noorwegen liefhebbers,
    4-8-2015

hier 3 nachten geweest uiteraard de Preikestolen beklommen, ideaal zo dichtbij

verder mooie omgeving voor een paar dagen

Leuk huisje (35m2) minpuntje geen bankje en geen tafel om bv een spelletje te doen of te eten

En alleen Wifi bij de receptie is niet meer van deze tijd maar voor 3 nachten is dit prima

Wel geweldig uitzicht

Prachtig Chalet met mooi uitzicht

Skipp,
    4-7-2015

Perfect Chalet met prachtig uitzicht over het park. Klein park met 11 huisjes, dus lekker rustig en een prachtige natuur. De eigenaren waren aardig en hebben ons wat tips gegeven over enkele wandelingen en bezienswaardigheden.

Mooi huisje met panorama view, goed bed & badkamer en prima keuken. Wij hebben 3 huisjes bezocht in Noorwegen en dit was toch zeker onze favoriet.

Sandnes scoort een 6,3 uit 10, op basis van 3 reviews