Hotel Ryfylke

7 reviews over Hotel Ryfylke in het Nederlands

Geen aanrader

Gonnie
14-7-2013

Mijn kamer had veel weg van een bezemkast en lag in een gebouwtje achter het hotel. De kamer was niet schoongemaakt; er lagen haren in mijn bed, de douche was niet schoon en de kamer was nog nooit gestofzuigd. De bedden en kussens zijn slecht en er is geen kastruimte. Klagen bij de receptie hielp niet. Er is koffie en thee op de kamer, maar op is op. Als je uit de mok hebt gedronken, wordt deze door de schoonmaaksters weggehaald en je krijgt er geen andere voor terug. Je krijgt ook geen schone handdoeken. Als je je handdoek op de grond achterlaat, wordt deze zelfde handdoek gewoon weer opgehangen. Dat is ook het enige wat de schoonmaaksters doen, want de kamer is geen enkele keer schoongemaakt. Het personeel in het restaurant is niet erg vriendelijk. Het eten is redelijk, maar er is niet heel veel keuze. De ligging is wel mooi aan het water maar dat is dan ook het enige pluspunt.

De kamers zijn verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel, het uitzicht was niet goed. we keken op een bergwand. Geen Fjordzicht! eten en buffet was goed.

Hotel aan het water

bbreij
24-10-2011

Prima hotel, voor verblijf voor enkele dagen. Kamers klein met nauwelijks kastruimte. Eten in buffetvorm is prima. Zeer vriendelijk personeel.

ietwat tegenvaller

Marinjo
12-8-2011

Vlak voor de reis goede recensies gelezen over het eten in dit hotel. (in Noorse hotels is het eten vaak erg goed)

Het is mij erg tegengevallen - verwacht niet meer dan een huis, tuin en keukenmaaltijd. Je mag 's ochtends je eigen boterhammen snijden, want verse broodjes of croissants vind je hier niet.

Na een paar dagen een briefje opgehangen voor de schoonmaak of ze deze keer ons bed wilden opmaken...

De kamers zelf zijn prima.

De ligging van het hotel is geweldig, helaas begint om half acht in de morgen de opbouw van het nieuwe hotel, die er vlak achter staat...

Ook jammer vond ik het dat er een groepje Russen en Polen lawaai maakten 's avonds op het terras.

Had ook graag gezien dat het personeel wat gezelliger was, ipv de afstandelijkheid.

Zo bij elkaar dus best een aantal negatieve dingen, maar het blijft een prachtig hotel op een prachtige lokatie.

goed en fijn hotel

petra huijgen
3-7-2010

We hebben met onze groep een leuke tijd in het hotel gehad.

Het ligt mooi. Alleen jammer dat er weinig te doen is in de avond uren.

prettig personeel en vriendelijk

Schitterend!!!!!

Paul & Sandra Dizy
11-6-2010

Standplaatsreis met touroperator mei 2010.

Keurig hotel met prima verzorging.

Eten was voortreffelijk. Mooie ligging aan het fjord met kleine haventje.

Op 10 min lopen was de zalmtrap, helaas alleen in juli/aug zalm te zien.

Tip: voor een kleine meerprijs, neem een kamer met fjorduitzicht.

2008

Ziet er goed uit!

ria hartmans
4-8-2008

Leuk hotel, ligt mooi aan fjord met haventje voor de deur. Prachtig uitzicht. Ontbijt goed. Er is een overdekt terras. Netjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Ryfylke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ryfylke in Sand , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ryfylke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.