Reviews over Sand

Mooie ligging, goed eten, Kamers geen Fjordzicht

Harteveld,
    23-6-2013

De kamers zijn verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel, het uitzicht was niet goed. we keken op een bergwand. Geen Fjordzicht! eten en buffet was goed.

Hotel aan het water

bbreij,
    24-10-2011

Prima hotel, voor verblijf voor enkele dagen. Kamers klein met nauwelijks kastruimte. Eten in buffetvorm is prima. Zeer vriendelijk personeel.

ietwat tegenvaller

Marinjo,
    12-8-2011

Vlak voor de reis goede recensies gelezen over het eten in dit hotel. (in Noorse hotels is het eten vaak erg goed)

Het is mij erg tegengevallen - verwacht niet meer dan een huis, tuin en keukenmaaltijd. Je mag 's ochtends je eigen boterhammen snijden, want verse broodjes of croissants vind je hier niet.

Na een paar dagen een briefje opgehangen voor de schoonmaak of ze deze keer ons bed wilden opmaken...

De kamers zelf zijn prima.

De ligging van het hotel is geweldig, helaas begint om half acht in de morgen de opbouw van het nieuwe hotel, die er vlak achter staat...

Ook jammer vond ik het dat er een groepje Russen en Polen lawaai maakten 's avonds op het terras.

Had ook graag gezien dat het personeel wat gezelliger was, ipv de afstandelijkheid.

Zo bij elkaar dus best een aantal negatieve dingen, maar het blijft een prachtig hotel op een prachtige lokatie.

goed en fijn hotel

petra huijgen,
    3-7-2010

We hebben met onze groep een leuke tijd in het hotel gehad.

Het ligt mooi. Alleen jammer dat er weinig te doen is in de avond uren.

prettig personeel en vriendelijk

Schitterend!!!!!

Paul & Sandra Dizy,
    11-6-2010

Standplaatsreis met touroperator mei 2010.

Keurig hotel met prima verzorging.

Eten was voortreffelijk. Mooie ligging aan het fjord met kleine haventje.

Op 10 min lopen was de zalmtrap, helaas alleen in juli/aug zalm te zien.

Tip: voor een kleine meerprijs, neem een kamer met fjorduitzicht.

Sand scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews